Seuraa 

Olen ns. tapakristitty, mutta viime aikoina olen kokenut paljon vaikeuksia, kuten moni täällä tietääkin. Toivoisin jotenkin löytäväni jotain hieman syvempää uskonnosta. Miksikään tosiuskovaiseksi en kuitenkaan halua.



Missä siis voisin pohdiskella asioita rauhallisessa ilmapiirissä ja tuntea, etteivät täydelliset ihmiset kuvaannollisesti heitä heti ulos?

Sivut

Kommentit (36)

Ööh, missäköhän olisi hedonisti-seurakunta :D



Rouva hyvä, kukaan uskovainen ei voi ymmärtää tekoasi, avioliitto on ikuinen eikä siitä lähdetä pois sitten kun ei enää olekaan kivaa!

Älkää tuomitko - ettei teitä tuomittais. Ne jotka tääläkin arvostelevat ap;n tekoa, saattavat tehdä samaa syntiä salassa - Ihastumalla varattuun mieheen tms eli pettävät henkisesti.

Ihmiset ei tätä näe, mutta Jumala näkee kaiken.

Jeesus oli itse syntisten ja heikkojen luona - ne fariseukset oli muualla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska Jeesus tuli syntisiä varten. Jeesus sanoi, ettei hän tullut terveitä parantamaan, koska eivät terveet tarvitse parannusta, vaan sairaita parantamaan.



Älä usko näitä paholaisen kätyreitä, jotka sanovat, että sinua ja syntejäsi ei hyväksyttäisi seurakunnassa, kaikki me olemme yhtä suuria syntisiä, niin uskovat kuin ei-uskovatkin. Seurakunnasta löydät ne suurimmat syntiset, entiset narkkarit ja alkoholistit, kuka missäkin synnissä rypenyt, sillä kun ihminen ymmärtää olevansa syntinen, hän myös ymmärtää mikä valtava lahja on Jumalan armo ja se että Jeesus on maksanut hänen kaikki syntinsä.


jotka pyrkivät tuolla armottomuudellaan estämään, että Mrs. Starlight ei löytäisi Jeesuksen Kristuksen vapahtavaa armoa, joka on tarkoitettu kaikille syntisille.



Mrs. Starlight, sinulla on selkeästi etsikkoaika, Jumalan siunausta sinulle.

vaan edelleen pitää pojuun yhteyttä. Tämä nainen on täysi narsisti. Onneksi mies ymmräsi lähteä ja toivon, että saa lapsen mukaaansa. Onhan hän sitä viimeisen vujoden hoitanutkin kun rouva kävi töissä lirkuttelmassa ja hametta nostamassa.



Vierailija:

Lainaus:


kun sanot, että " miksikään tosiuskovaksi en halua" .

Haluat siis olla vähän niinku uskova, mutta et kuitenkaan oikeasti? Mitä ihmettä tarkoitat?




Siis en halua sellaiseksi ihmiseksi, joka luulee olevansa parempi kuin muut, joka katsoo asiakseen tuomita toisin ajattelevat ja joka näkee kaikessa vain yhden, hyvin kapean totuuden.

- siellä käy kaikenlaista ja kaikenikäistä porukkaa

- voi tulla myöhässä ja lähteä kun tykkää

- ihmiset ovat rennosti

- musiikki on " menevää" , ei mitään virrenveisuuta ;-)

- rukousjakson aikana voi istua paikallaan, mennä eteen rukoiltavaksi tai jättää oman rukouspyynnön

- ehtoolliselle osallistuminen on tehty helpoksi... monta pistettä ympäri kirkon

- porukkaa on paljon: joskus osa joutuu jäämään seisomaan!

- tavallinen ilmapiiri, ei " hurmoksellisuutta" , jso se arveluttaisi sinua.



Mene vaikka jo heti ensi sunnuntaina.



t. 21

Vierailija:

Lainaus:


Rouva hyvä, kukaan uskovainen ei voi ymmärtää tekoasi, avioliitto on ikuinen eikä siitä lähdetä pois sitten kun ei enää olekaan kivaa!




Mutta kai virheitäkin tehnyt ihminen saa johonkin kirkkoon mennä? Vai oletteko te kaikkin tosiaan niitä täydellisiä uskovaisia, jotka eivät kestä edes toisten epäonnistumisia?! Helvetti sentään teidän kanssanne.

Jeesukseltakaan ei saisi teidän mielestänne pyytää syntejään anteeksi. Onneksi olkoon jos te olette suoriutuneet elämästänne virheettä. Useimmat meistä eivät ole ja ilmeisesti haluatte tuomita meidät puutteelliset sitten loppuiäksemme johonkin jalkapuuhun.



Miksi ette halua antaa ihmiselle uutta mahdollisuutta?

ihmiset ei edes vaivaudu elämään siivosti kun Jeesus antaa kerran kuitenkin anteeksi.



Tai sitten eletään kuin siat pellossa ja yhtenä päivänä päätetään olla kunnolla, kun Jeesus antaa kuitenkin anteeksi!



Ei näin!

Veikkaisin, että voisit siellä viihtyä. Siellä kukaan ei väitä olevansa toista parempi, vaan päinvastoin. " Minua estä ihmisten vikoja tarkkaamasta, turhien juorupuheiden perässä juoksemasta. Kun omissani kyllin on, kilvoitteluni kelvoton kun näkyy kirjastasi." veisataan eräässä siionin virressäkin.



Herättäjä-yhdistyksen paikallistoiminta on valitettavan usealla paikkakunnalla suunnilleen kuollutta, joten sinne ei välttämättä kannata mennä. Mutta herättäjäjuhlia suosittelen lämpimästi.



T: eräs, joka on ollut 16 vuotta elämästään körttinä, nyt miettii herätysliikkeen vaihtoa

Koska kaikki me olemme samalla viivalla, yhtä syntisiä. Toiset vaan sortuvat eri synteihin kuin toiset...Mutta kaikki synnit kyllä annetaan katuvalle anteeksi.

Toiset ihmiset taas nimenomaan toivovat, että heille tullaan juttelemaan seurakunnassa. Näin uskovana on vähän vaikea tietää, mitä kukakin haluaa. ;-)

Hän on ainoa tie Jumalan luo ja ainoa joka sinut voi pelastaa. Hiljenny ja lue ääneen allaoleva syntisen rukous, niin huomaat, että ihmeitä alkaa tapahtua elämässäsi pikku hiljaa, kun Pyhä Henki alkaa vaikuttaa sinussa.



Jeesus on jokaisen meidän sydämessä, rukous on nopein tie päästä hänen kanssaan yhteyteen:



SYNTISEN RUKOUS!



RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ!



Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.



Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.



Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.



Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.



Pane minuun kalliin veresi merkki.



Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.



Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.



Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.

Jeesus sanoo:

" ...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"



http: //jani. mirekweb. com/usko/

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat