Vierailija

Mieheltäkään en enää saa minkäänlaista hellyttä tai edes huomionosoitusta. Olen monesti miehelle yrittänyt viestiä, että minä kaipaan läheisyyttä.

Pahinta kaikessa on se, että suutun ellei hellyyttä tule. Meillä on kohta taas sota pystyssä.

Lisäksi muutkin ovat unohtaneet minut, kukaan ei soita, tekstaile tai käy. En enää jaksa vinkua muiden huomiota. Katsotaan kuinka äkkiä kuihdun.

Kommentit (15)

tuntuuko, että olet aina se, joka yhteyttä pitää yllä?

Ei mullekaan kukaan soita, viestitä tai meilaa, ellen itse tee alotetta, surullista.

mieheltä ei saa hellyyttä,jos kosken, sanoo vaan: älä koske muhun

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minut on kans hylätty, lähisukulaisten toimesta. Soittivat vain silloin, kun minulta haluttiin jotain(lapsenvahtia yms). Noh, nyt ilmoitin monien kyläänkutsujen(eivät tulleet, eikä meitä kutsuta ikinä) jälkeen kun haluttiin taas lapsenhoitajaks, että avunanto loppuu tähän. Ja en pidä yhteyttä enää itse ollenkaan.

Noh, voinhan tietty olla sitten varsinainen paskapää etteivät sen takia halua tavata... mut enpä mie ainakaan itse paskapään hoitoon lastani tai elukkaani antais... Että silleen, aika ristiriitaista.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

mieheltä ei saa hellyyttä,jos kosken, sanoo vaan: älä koske muhun

ei halua, että otan nukkuessa kiinni tai halittelen... tuntuu kylmältä, silti ei halua erota

Työssäkäyvä näkee sentään työkavereita- kotiäiti toki naapureita...

Ota iisisti!

Kun lapset ovat pineiä monesta tuntuu varmaan samalta- onneksi olet täällä palstalla!

Tsemppiä!

Monet kaverit unohtaneet minut viimeistään toisen lapsen syntyessä.

Joidenkin kanssa olin yhteydessä senkin jälkeen, mutta useimmiten se oli minä joka soitti. Minulle ei enää soiteltu, koska ajateltiin etten voi kuitenkaan mihinkään lähteä. Iltaisin olisin voinut aivan vapaasti lähteä mihin vain, onhan minulla mies joka voi hoitaa lapsia sillä aikaa!

Minulla oli ollut vuosia sama puhelin numero ja kaikki numerot puhelin kortin muistissa. Puhelimen kortti lukittui. En saanut asiakas palvelusta puk koodia, koska puhelin liittymän oli ottanut nyt jo kuollut isäni. Siinä meni sitten kaikki " ystävien" numerot. Nykyään olen yhteydessä ainoastaan yhteen ystävään. Välillä sitä ajatellessa asia tuntuu ahdistavalta ja surulliselta, välillä taas helpottavalta.

Katso nyt kuinka moni täälläkään ei keskittynyt varsinaiseen asiaan ollenkaan, kun ilmaisit itsesi niin onnettoman surkeasti! Minä ainakin repesin jo otsikon lukiessani, eikä sitten enää huvittanut hekottelun kesken lukea arvatenkin itsesäälissä piehtarointiin keskittyvää tekstiäsi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat