Vierailija

Taustaa: naimisissa oltu yli 10 vuotta, kaksi lasta ja vakiintunutta elämää elelty. Jonkinlaisia kriisejä on ollut silloin tällöin ja miehellä selvästi taipumusta masennukseen. Terapiassa ei ole käynyt vaan on selvinnyt omin voimin ja ollaan taas palattu entiseen. Mies ei koskaan ole halunnut keskustella omista tunteistaan.

Tänä keväänä miehellä ollut paljon työpaineita, minua taas ei ole seksi huvittanut ja olen ollut muutenkin alamaissa (neljänkympin kriisi minulla). Pari kuukautta sitten mies ilmoitti haluavansa erota ja hankkivansa oman kaksion. Sen jälkeen ei ole edes yrittänyt seksiä saati vakavaa keskustelua, mutta arki on sujunut mukavasti. Käynyt muutaman kerran ryyppäämässä ex tempore ja suuttunut kun olen siitä nalkuttanut, muuten ollut leppoisa. Kaksion hankinta tai ero ei ole edistynyt mitenkään. Osti minulle lahjan pari viikkoa sitten " kun sattui sopiva silmään" . Puhuu välillä siitä minne mentäisiin lomalle lasten kanssa. Mutta ei yritä mitenkään lähentyä, minut työntää pois jos yritän silittää.

Kuulostaako siltä että mies on tosissaan vai siltä että tämäkin on jokin masennuskausi, joka menee ohi ajan kanssa?

Kommentit (2)

Ei uskalla ottaa viimeistä, ratkaisevaa askelta? Haluaa tuttua ja turvallista, mutta se ei tunnu kuitenkaan hyvälle?

Voisitko yrittää suostutella miehen terapiaan? Siellä saisitte molemmat tuulettaa päätänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat