Seuraa 

Tilasin MaM-Eco-kantoliinan ja kuvittelin koon S/M olevan riittävän pitkä. Nyt kuitenkin kun kokelin solmia liinaa, jäi liinaa kovin vähän solmua varten. Eli juuri ja juuri sain solmun tehtyä eikä liinaa jäänyt yhtään " roikkumaan" päistä.

Kysymykseni on, että miten käy sitten kun lapsi kasvaa? Käykö liina silloin liian pieneksi, jos se nyt jo kuukauden ikäinen vauva liinassa on noin niukka? Ja olisiko sen turvallisempi jos liina olisi pidempi?

Eli kannattaisiko liina samantien vaihtaa isompaan L/XL-kokoon?

-supukka-

Kommentit (3)

Kokeilin kietaisuXkehtoa. Liina on kyllä muuten tosi ihana ja napakka ja tuntuu hyvältä päällä. Ainoastaan tuo pituus hämää.

Mietin myös sitä, kun miehelleni tämä lyhyempi mitta riittää juuri ja juuri (samalla tavalla kuin itsellenikin).

Ja mitä tuohon vaihtamiseen tulee, niin voin kyllä liinan vaihtaa vielä nettikaupassakin isompaan kokoon jos siihen päätökseen tulen. Mutta kiitos vinkistä. :)

En tiedä sitten. Pitäisi kysäistä sieltä putiikista neuvoa kai myös. Mitenköhän paljon pidempi se isompi koko sitten on? Mietin vaan, että onko sitten liian pitkä ja hankala taas...

-supukka-

Olen nähnyt monta viestiä esim. Babyidean kirpparilla jossa halutaa myydä/vaihtaa L/XL kokoinen MamECO siihen lyhyempään juuri siksi,e ttä se onkin aaaaaaivan liian pitkä.

Mutta tuo on kyllä ihan ykkösliina jonka olet hankkinut. Ainoa jota minä suosittelen vastasyntyneelle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kietaisuristi2 vie eniten liinaa, mutta mikäli solmun tekee taakse ja vyötärölle niin tuon liinan pitäisi riittää melko kookkaalle henkilölle.

Mikäli haluaa solmun eteen ja lantiolle niin silloin on varmasti paikallaan todella pitkä liina normaalikokoisellekin.......

Minä itse tykkään tuosta kakkosvaihtoehdosta ;)

Toinen vaihtoehto, on että olet tehnyt aivan liian löysän sidonnana, mutta ssiinä tapauksesas kyllä kantamisen pitäisi tuntua todella epämiellyttävältä. Niin ja saa se solmu ollakin ihan niissä päissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat