Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen (ennen) pitänyt koirista. Nyt meidän " uusilla" (7kk vanhoilla) naapureilla on kuitenkin kaksi pientä koiraa, jotka ärsyttävät minua hetkihetkeltä enemmän. Koirat ovat nyt räksyttäneet ne viimeiset 7kk meille ja kaikille vieraillemme. Eli jokakerta, kun saavumme kotiin/lähdemme kotoa koirat syöksyvät tonttien rajalle (ja välillä meidän puolelle, koirat ovat irti) räksyttämään.

Olen tähän mennessä luullut, että koirat ovat kohtalaisen fiksuja eläimiä. Nämä koirat ovat saaneet nuuhkia meitä ja olemme jutelleet heille yms. Räksytys ei vain lopu.

Koiria tuntevat: lopettavatko koirat räksytyksen koskaan? Ovatko nämä harvinaisen tyhmiä yksilöitä vai onko tällainen yleistäkin?

Kommentit (6)

Meillä koira ei naapureille enää räksytä, alussa kyllä teki sitä. Nyt on jo niin tottunut että ei pidä mitään meteliä, kun naapurit käyskentelee tontillaan, eikä pidäkään pitää.

on aika tyypillistä pienille koirille kun ei ole kokoa millä " pitää puoliaan" . Räkyttävät ainakin jos omistajat sallivat sen. Ja tuskin tulee loppumaan. Kiinni pitäminen kuitenkin vois olla vähintä mitä tekevät. Kyllähän pienikin koira saattaa purra tuollaisessa kiihtymystilassa eikä se kivaa ole vaikkei vammoja tuliskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitruunapannat, räminätölkit ym ym... Kokeiltu, ei toimi, se on koiran luontainen vietti puolustaa reviiriään ja ei liity mitenkään koiran älykkyyteen.

Vierailija:

Lainaus:

Koiria tuntevat: lopettavatko koirat räksytyksen koskaan? Ovatko nämä harvinaisen tyhmiä yksilöitä vai onko tällainen yleistäkin?

Koira haukkuu jokaisen ohikulkijan ja vieraisille tulijan ja naapurinkin vieraat ihan yhtälailla.

Koira vastaanottaa kaikki tutut aina vaan haukkumalla, vaikka kuinka tuttu ystävä on.

Isäntäväenkin haukkuu kaukaa, ennen kuin tunnistaa, keitä sieltä on tulossa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat