Vierailija

Sivut

Kommentit (41)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

käynnistä on aikaa, mutta muihin rantalomakohteisiin verrattuna, joissa olen käynyt, niin se oli aika surkea. Siihen aikaan vesi oli niin likaista, että uimaan ei kannattanut mennä, ranta on rakennettu täyteen hotelleja ja maisemat ovat rumat. Veden suhteen tilanne lienee parantunut, mutta tuskin ne niille muille seikoille kauheasti mitään voivat tehdä.

Joskus kun olin pieni, käytiin Kanarian saarilla Playa de las Inglesissa, sekin oli aika ankea hotellikeidas hiekan keskellä. Italian suurimmat kaupungit ovat tungokseen asti täynnä epäkohteliaita jenkkituristeja ainakin kesäisin.

Kyllähän siellä turisteja oli, mutta heti kun siirtyi pois isoimmilta ostoskaduilta ja nähtävyyksiltä, niin meno rauhoittui (jos se nyt Pariisissa voi olla rauhallista). En siis kokenut turistirysäksi muita kuin isoimmat nähtävyydet, Eiffel-torni ym.

En ole koskaan ollut etelänlomalla tai opastetulla ryhmämatkalla, joten pahimmat turistirysät jääneet näkemättä.

ja kiertelen Thaimaassa silloin tällöin, kuten monissa muissakin maissa. Thaimaa ei ole erityinen suosikkini. Mutta halusinpa vain sanoa, että maailmalta löytyy paaaaaljon muitakin paikkoja kuin ne matkaesitteissä mainitut :)

Itse olen käynyt Thaimaassa Cha Amissa ja ainakaan se ei mielestäni ollut turistirysä! Jonkun verran oli turisteja, mutta enimmäkseen paikallisia - eikä tietoakaan mistään seksiturismista, kuten joissakin muissa kohteissa..

Pienenpieni lomakylä, jossa kaksi lyhyttä kadunpätkää.

Mutta ei minua haitannut, löhöämään sinne olikin menty. Onneksi bussilla pääsi halutessa puolen tunnin päähän " oikeaan" kaupunkiin syömään ja shoppailemaan.

joku kirjoitti mm. että Kreeta on pahi turistirysä. Se on kyllä niin suuri saari, että tulikohan käytyä ihan joka paikassa. Olen itse kierrellyt saarta ja asunut kylissä tai kaupungeissa, joissa en nähnyt turisteja ollenkaan.

Joten pahimaksi turistipaikaksi pitänee nimetä Pariisi. Ihailin sielä yhden viikonlopun muiden turistien kanss Eiffel-tornia.

Lontoossa olen viettänyt aikaa vähän enemmänkin, mutta sielä olen välttänyt pahimmat turistipaikat ainakin pahimpaan turistiaikaan. Mitä nyt Harrodsilla piti käydä pyörimässä.

ovat ymmärtäneet tarkentaa kohdevalintaa, sillä olisi ihan järjetöntä väittää koko maata turistirysäksi, vaikka joku tietty kaupunki tia kohde siellä sellainen olisikin...

Kuinkahan monessa on tullut käytyä? Hassua, kun itse olen siellä pyörinyt yleensä lähes ainoana länsimaalaisena. Ihan rantakohteissakin.

muistan ikuisesti tulivuoren rinteitä kohoilevat eläkeläisten hautausmaiksi rakennetut lomaosakkeet ja brittituristit, joilla kaikilla tuntuu olevan varaa kaljaan ja jalkapallopaitaan, mutta kenelläkään ei aurinkorasvaan.

Kuta Beach Balilla -

Kännisille ausseille juuri sitä samaa mitä Teneriffa briteille. Erikoista on se, että muut osat Balia olivat aivan mahtavia.

Phuket, Thaimaa

Vastaava paikka siirrettynä Thaimaahan. Jälleen kerran, koko muu maa aivan muuta. Ulkosaaristossa on tullut vietettyä myös ihanimmat lomat kaksin hiekkarannalla. Ko Phi Phi on samanlainen rysä kuin Phuket - tosin sielläkin pääsi omalle rannalle heti, kun käveli kilometrin harjan yli toiselle puolelle saarta.

Reberbahn

Tämä on klassikko, mutta jälleen pääosassa känniset turistit

Muuta ei nyt tule mieleen

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat