Vierailija

Voisitko kuvitella ostavasi/laittavasi niitä lapsesi sänkyyn?

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Osan oon jo laittanu kiertoon, mutta nyt kaapista löytyy

Nalle Puh

Bionicle

Cubix

Bratz

Prinsessat

Lego Racers

Tom & Jerry

Spiderman

Harry Potter

Karhuveljeni Koda

Möhköfantti...

En itse lapsena sellaisia saanut, vaikka kuinka toivoin synttäri- tai joululahjaksi, joten hankin niitä lapsille (ihan itselle kuitenkin..).

Meillä ei ole yhtään hahmolakanoita. Sen sijaan on prinsessakuosia, kissakuosia, autokuosia, pupukuosia, mutta ei mitään ns. tunnistettavaa ja tiettyä hahmoa. En jotenkin pidä niistä. Mieluiten ostaisin yksivärisiä lakanoita, mutta niitä ei tahdo saada mistään.

Tällä hetkellä tytöllä on lego clikits, miehellä prinsessat ja mulla tom ja jerry. Bongailen noita myös käytettynä enkä koskaan osta samaa kahta eli meillä kaikilla kolmella on aina eri pussilakanat. Meiltä löytyy 2 eri prinsessat- aiheista, 2 eri nalle puh- aiheista, 2 eri tom ja jerryä, muumit, 101 dalmatialaista, lego clikits, 2 erilaista barbia, my little pony.

sekä nyt myös sängyn mukana (käytetyn) tuli dalmatialaispussilakana. Jotain tyttötyynyliinoja on sekä joku norsukuvioinen pussilakana. Aika vähän, en yleensä kauheasti niistä tykkää. Värikkäitä saa olla, käy joka sänkyyn. Meillä ei sillai oo erikseen lasten ja aikuisten lakanoita. Tietysti ne pienimmät on lasten sänkyyn.

Pojalla Snoopy ja Ti-Ti Nalle. Lasten sängyt, joten lasten maun mukaiset petivaatteetkin. Molemmat muuten nukkuu 10-12h yöunet omissa sängyissään (lapset on 1v8kk ja 3v2kk), eikä koskaan tule meidän keskelle ;)

muumeja, prinsessoita, my little ponyja, notre damen kellonsoittajia, halinalleja + jotain muita eläin- ja lapsihahmoja

lasten lakanoita löytyy joka lähtöön. me heitetään päiväpeitot sänkyihin, niin ei häiritse kenenkään esteettistä silmää. ;-)

Molemmat ovat pojalle mieluisia. Mun mielestä narnia-pussilakana on ihan nätti. Molemmat ovat ihan kamalia mankeloida, etu- ja takakappale ovat eri kokoiset ja joka suuntaan kierot.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat