Vierailija

Hankala tilanne! Tapasimme ystävien juhlissa...tämä mies on erittäin mukava, komea ja kaikin puolin sopivaa mies ainesta jos olisin vapaa. En kuitenkaan ole. Tämä julkkis mies kysyi oikeasti ihan viattomasti seurakseen leffaan. En tiennyt mitä vastaisin joten vastasin, tottakai. En kylläkään antanut hänelle edes numeroani...mutta mies saa sen kyllä ystävältäni jos haluaa!

Tämä on hankala tilanne, koska minua ei pyydetty treffeille, olisi kuulostannut tyhmältä vastata moiseen pyyntöön, että " ei kiitos kun minulla on mies ja lapsi" . Tämä mieshän olisi saattanut pitää minua todella tyhmänä, sillä eihän hän mitään seurustelu juttuja kysynyt. Meillä oli vaan paljon yhteistä ja paljo puhuttavaa. Eli ystävä pohjalta olisi mukava nähdäkkin...MUTTA mites sitten jos hän soittaa, niin pitäisikö tuo varattuna oleminen jotenkin mainita vai olisiko se aivan urpoa? Koska eihän kukaan ole sanonut, että tämä mies olisi minusta kiinnostunut SIINÄ mielessä!

Miten toimia? Onpa hankalaa!

Kommentit (8)

kyllä musta elokuviin meneminen on vähän sellaista esitreffailua. Paitsi jos tyyppi olisi sun tuttusi jo ennestään ja teillä olisi olemassa sellainen kaverisuhde. Eiköhän monen seurustelu ala juuri sellaisesta varovaisesta maastontunnustelusta kuten elokuvissa tai jossain näyttelyssä yhdessäö käymisestä. Eikä sitä ihmiset yleensä sano, että olisin kiinnostunut panemisesta kanssasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin en tietenkään ota ainakaan itse yhteyttä. Ja entäs sit jos teen niin että puhelun yhteydessä totean, että " joo nähdään vaan, kysäsen van mieheltä, että päivä sopii" ja sitten jos tämä kies menee vaikeaksi eikä haluakkaan enää nähdä....niin minäkö sitten totean, että " ai sinä olit ajatellut asiaa tuolta kannalta...ehkä parmpi, että emme näe"

Piruvie....toivotaan että ei ota yhteyttä!

tälle miehelle on niin vaikea/harmillista sanoa, että ei kiinnosta siinä mielessä? Ehkä koska jos olisin vapaa niin todellakin ottaisin tämän kyseisen tunnetun miehen! Ehkä tilanne harmittaa sitten senkin takia, koska tämä on aivan ainutkertainen tilaisuus...ei tätä miestä paljon suomessa näe. Tarkoitan siis sitä, että jos minä ja mieheni joskus eroamme, niin kuinkahan harmittelen tätä tapausta sitten lopun elämäni?

AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat