Vierailija

nimittäin minulla on ollut jo pidemmän aikaa (melkein vuode) suhde (sala) erääseen varattuun mieheen. Molemmat siis olemme perheellisia. Vietämme aika paljon aikaa yhdessä, ei siis pelkästään seksiä vaan mm mökillä oleilua, hotelliyöpymisiä jne. Mies on sanonut, että haluaa lastensa kasvavan äitinsä ja isänsä kanssa, joten ei kaiketi aio minun kanssani koskaan ottaa suhteessa askelta eteenpäin.

Miksi ihmeessä hän sitten jatkuvasti haluaa olla kanssani. Välillä liikumme ihan julkisestikin yhdessä, välillä pelkää kuollakseen, että joku meidät näkee.

Helvetti, että olen näin heikko, enkä pääse tästä suhteesta eroon!!!!!!!

Kommentit (5)

Kysyn kuitenkin näin päin: miksi enää jäisit nykyiseen suhteeseen, jos et yhtään murehdi kiinnijäämistä, etkä pode katumusta tms.?

Pohdit nimittäin aloituksessasi pelkästään tuon sivusuhdemiehen tekemisiä ja sitä, aikooko jatkaa pidemmälle suhdetta kanssasi. Oma parisuhteesi ei sinua ainakaan tuossa mietitytä ja se voi olla oireellista.

Jos haluat pelkästään lapsen/lapsien takia jäädä, niin oletko varma, että se kannattaa? Voisitko siis periaatteessakaan enää pelastaa avioliittoasi?

Ja nyt en siis kauheasti spekuloisi ja panisi painoa sivusuhteellesi. Se jatkuu, kehittyy tai lopahtaa - mutta mieti, mitä haluat perheesi suhteen tehdä ja etene sen mukaisesti. Sivusuhteesi ratkaisuihin et kaiketi ihan hirveästi pysty vaikuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen ollut tuossa tilanteessa. Eikä siitä ystävä hyvä ole helppoa ulospääsyä.

Joko

- olet vahva ja lopetat suhteenne. Saat pitää hyvät muistot ja tiedon siitä, että toit tuon tärkeän ihmisen elämään ihanan kokemuksen - etkä tuhonnut mitään.

tai

- teistä jompikumpi jää kiinni, jompikumpi tai molemmat eroavat, mahdollisesti elätte joskus yhdessä tai jompikumpi jää elämään yksin, joka tapauksessa kaikille osapuolille aiheutuu paljon tuskaa. Niin viattomille lapsille ja petetyille puolisoille kuin teille itsellennekin.

Minä valitsin väärin - ole sinä vahvempi!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat