Vierailija

Kehtas sanoa että mulle on alkanut tulemaan ryppyjä ja pitäis käyttää " jotain sellasta silottavaa rasvaa" . Olin niin loukkaantunut etten saanut sanottua edes mitään vittumaista takasin. Kiehun vieläkin.

Kommentit (13)

lähinnä tulee mieleen, että olet väsynyt ja et syysttä tai toisesta ole hoitanut itseäsi- Arvostatko itseäsi? pidätkö itsestäsi huolta? rakastatko itseäsi?

miehesi kommentti oli kyllä tökerö, mutta jotenin tuntuu sille, ettei kommentti ihan pekästään rypyistä johtunut.

se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.. eikös?

Vierailija:

Lainaus:

Kehtas sanoa että mulle on alkanut tulemaan ryppyjä ja pitäis käyttää " jotain sellasta silottavaa rasvaa" . Olin niin loukkaantunut etten saanut sanottua edes mitään vittumaista takasin. Kiehun vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eipä äijäkään mikään varsinainen Brad Pitt ole eli jos tollaselle linjalle lähdetään niin voisin kyllä itsekin laukoa yhtä sun toista. T. ap

AIVAN SAMA, kuinka ap huolehtii itsestään ja onko ryppyjä kertynyt. Fiksu aviomies ei silti lauo tuollaisia - mutta toisaalta miehet nyt ovat juuri niin " tahdikkaita" , että tuollaisten tökeryyksien taustalla voi silti olla aitoa huoltakin. On vain ollut ajattelemattomasti sanonut, mitä ensin on aiheesta tullut mieleen.

Mutta älä ala kettuilla takaisin. Sano vaan, että loukkaannuit miehesi sanoista.

Hei HAAAALOOOO meille kaikille tulee ryppyjä aikanaan. Toihan on vähän niin kuin se toteaisi, että kuule kulta sulla on nenä päässä. Hyväksy itsesi ja ikäsi, niin ei tarvitse turhista murjottaa.

mitä mieltä hän on rypyistä?

Minusta se on aika sivuseikka tuossa. Miehen tehtävä ei ole arvostella vaimon ulkonäköä, oli aihetta tai ei. Varsinkaan, kun tuollaiset jutut (ryppyjen määrä) ovat aika lailla ns. ihmisen voimien ulottumattomissa.

Olisi aika toinen juttu kysyä vaikka vaimolta, että onko hän väsynyt ja tarvitsisiko omaa aikaa/lepoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat