Vierailija

Eli valmistun ensi keväänä ja yritetään tässä nyt kovasti kaveria pojalle. Katsooko työnantaja tulevaisuudessa pahalla, kun olen siirtynyt koulusta suoraan kotiin ilman oikeaa työkokemusta? Meillä tosin on ollut koulussa 2 vähän pidempää harjoittelua, joissa olen päässyt työelämään, mutta silti.. Ja toisaalta voihan sen nähdä plussana, että lapset on jo tehty työtä haettaessa, joten ei ole pelkoa äitiyslomista?

Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (7)

Mikä on sitten vahvuutesi saada työpaikka, ellei ole edes kokemusta? Ellet ole sitten sellaisella alalla, että töitä on enempi kuin tekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli valmistun tradenomiksi. Luulisi silti, että työnantaja osaisi arvostaa ahkeruutta, sillä poikani oli 1v, kun aloitin koulun ja olen käynyt normiaikaa nopeammassa tahdissa, niinpä valmistunkin etuajassa. Ja eihan siihen jäisi kuin noin vuosi sitä kotona oloa, jos sattuisin tulemaan raskaaksi niin, että synnytys olisi suunnilleen valmistumisen aikoihin. Kun lapsi sitten täyttäisi vuoden, voisin rauhassa etsiä töitä.. Onko ihan tyhmää? KUn tuntuu, ettei oikeaa rakoa lapsentekoon löydy muuten koskaan.

Minulla on ollut miespuolisia työnantajia ja ovat suhtautuneet hienosti. Kun kerroin pomolleni odottavani kolmatta, hän tuli halaamaan ja onnittelemaan. Eli minulla ainakin hyvät kokemukset.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat