Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

ja eilen alkoi menkka/ovismainen kipu sekä alaselkä särky.Yöllä tuntu oviskipua kipeämpi kipu munasarjoissa ja tää päivä ollut menkkamaista juilintaa ja selkäsärkyä. En muista,että aiemmissa raskauksissa ois ollu tällästä kierto päivinä..mahtaakohan viitata raskautumiseen?Onko kenelläkän ollut vastaavaa tässä vaiheessa?

Kommentit (4)

Ihan hirveäksi yltyi alavatsan vihlaisut välillä ja sitten se hellitti.

Testasin negan kp32, menkkoja ei silti vielä kuulu. Tosin nyt on vasta kp34... Tiedä sitten, mistä tuo kipu johtui.

Muistelen, että mulla oli jo ennen kierron loppua noita alavatsakipuja, selkeesti kipeitä nippaisuja ainakin tuntui, kuin ois joku neulalla tökännyt alavatsaan. Muistan että töissäkin melkein ääneen älähdin. Olin lukenut niitä mahdollisina raskausoireina tulevan monelle, ja siitä ounastelin olevani raskaana jo ennen testiä...ja paikkaansa piti. Selkäsärkyä en muista oliko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla tänään kp22/?? ja jo parina päivänä on alaselkää särkenyt ja vatsaa on nipistellyt ja vihlonut oudosti. Oon koko ajan aatellut, että tätihän se sieltä takuulla on tulossa, koska tuntuis hullulta et viikko ovulaatiosta tuntuis raskausoireita. Mutta oiskohan se sitä sittenkin..? :D :D

Sen takia kiertoni pituus on tällä hetkellä kysymysmerkki, koska synnytyksen jälkeen (03/06) menkat alkoivat vasta nyt toukokuussa ja ekaa kakkosen yrityskiertoa siis mennään. Ennen synnytystä kiertoni oli 25-28pv. Tunsin viime viikolla oviskipuja kolmena päivänä ja touhuiltiin ennen kipuja, kipujen aikana ja kipujen jälkeen, joten ajoitus lienee melko kohdallaan...

Olen päättänyt testata juhannusaattona (kp30) jos täti ei sitä ennen paukahda paikalle.

Kiitos vastauksesta. Tää ois mulla jo neljäs raskaus,et ei mikään " uus" juttu,mutta ei mulla oo ikinä näin aikasin alkanu oireet.Vahva epäilys kyllä on että raskaana olen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat