Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (35)

sakastissa: " Vielä on vara perua"

Suhde olikin sitten hyvin omituinen, kesti aikansa ja loppui sitten (onneksi).

Mutta enpä ole koskaan kuullut papin näin sanoneen kenellekään muulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ovat olleet naimisissa teini-iästä lähtien. Saivat lapset nuorina. Mies oli silloin (nykyäänkin?) reissuhommissa. Vaimo tiesi miehensä suhteista ja hyväksyi ne, oli sanonut silloin miehelleen että älä niitä naisias asumaan kuitenkaan ota (mies asui eri paikkakunnalla töiden vuoksi).

Ovat edelleen naimisissa mutta heillä on julkisestikin avoin avioliitto. Vaimollakin on taas uusi poikaystävä.

Tätä oli vaikea ymmärtää kun kuitenkin ovat päällisin puolin ihan " normaaleja" ihmisiä.

Uskokaa tai älkää, näin me eletään.

Tiedän, että suhteemme vaikuttaa erikoiselta, mutta se toimii ja me ollaan tosi onnellisia. Itse en tätä enää osaa pitää kovinkaan erikoisena, sillä mä ajattelen meidän olevan toisiamme rakastavia ihmisiä - en tarvitse muita määreitä. Tosi vaikeaahan alussa tietenkin oli, mutta nyt menee loistavasti!

T. 19

kiersi ympäri maailmaa julkisesti naisystävänsä kanssa (oli aikoinaan tietyllä tavalla julkisuuden henkilö), mutta Saksassa edusti vaimonsa kanssa. Vaimolla oli myös oma miesystävänsä, mutta eihän katoliset voi erota...

Kun tämä pari pääsi kotiin häiden jälkeen hakkasi mies nuorikkonsa välittömästi samana iltana.

Paljon muutakin heidän elämässään tapahtui, tämä oli vasta alkua.

Vierailija:

Lainaus:

Itse tää nainen ei ole ikinä pettänyt miestänsä, vaan joutuu kestämään miehensä pettämistä. Tai eihän sitä olisi pakko katsella, mutta erota ei halua :(. Itse en kestäisi tuommoista, olisi itsetunto aivan pohjalla.

Vierailija:

Lainaus:

Uskokaa tai älkää, näin me eletään.

Tiedän, että suhteemme vaikuttaa erikoiselta, mutta se toimii ja me ollaan tosi onnellisia. Itse en tätä enää osaa pitää kovinkaan erikoisena, sillä mä ajattelen meidän olevan toisiamme rakastavia ihmisiä - en tarvitse muita määreitä. Tosi vaikeaahan alussa tietenkin oli, mutta nyt menee loistavasti!

T. 19

Mieheni on korjannut sukupuolensa ja on sosiaalisesti sukupuoleltaan nainen. Juridisesti on kuitenkin edelleen mies, ettei meidän tarvitse erota & rekisteröidä parisuhdettamme.

Lapsiakin on.

ja nyt vaimo hoitaa tätä lasta joka toinen viikonloppu kun lapsi kylässä koska isä haluaa kantaa vastuun teostaan. Pariskunnalla on myös omia lapsia.

Puolisonihan on siis juridisesti mies ja olemme avioliitossa.

Puolisoni on alusta asti ollut sosiaalisesti nainen. Lapsemme kutsuvat meitä etunimillä. He ovat oppineet tuntemaan puolisoni sosiaalisesti naisena, isi ei siis ollutkaan yhtäkkiä äiti.

Lapset on ottaneet asian ihan ok, mutta ovathan he vielä aika pieniäkin. Lapset tosin ovat käyneet lastenpsykologilla " puhumassa asiasta" (heheh), koska neuvolassa niin ehdotettiin. Kaikki on lapsilla ok.

t. 19

Vaimo on sitä tyytyväisempi, mitä enemmän ja pidempään mies on poissa kotoa. Nyt on ollut kaksi kuukautta, juhannukseksi tulee ehkä kotiin 3-6 päiväksi. Heillä on taaperoikäinen lapsi.

Kun mies on poissa, niin lapsi ja äiti kiertelevät asumassa sukulaisilla.

Kuitenkin avioliitto on kuulemma mitä onnellisin ja rakastuneilta näyttävätkin, silloin harvoin kun heitä tapaa yhdessä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat