Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli ideana, että luetaan porukalla joko sama kirja tai sitten jotain kirjailijalta jokin teos ja sitten keskusteltaisiin..

Onko mielenkiintoa?

Mulla olisi tässä ostettuna kirjat : Einhornin Aidosti Kiltti, ja Kata Kärkkäisen, Jumalasta seuraava. Onko kellään kiinnostusta jakaa mietteitä jommasta kummasta tai moelemmista?

Anni

Kommentit (18)

Harmi vaan, että käytännössä taitaa olla aika vaikeaa. Pitäis sopia joku aika jonka kuluessa luettais. Ja miten sitten saa kirjastosta mitäkini kirjaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ajattelin ensi ma n. 21 kertoa ajatuksia lukemastani kirjasta se on varmasti sen Aidosti kiltti ja voi olla että olen lukenut jo sen Kärkkäisenkinkin narsismista kertovan kirjan. Nämä aiheet kovasti kiinnostaa minua tällä hetkellä.

Hyvää illan jatkoa kaikille ja toivottavasti jutellaan ensi maanantaina lisää!

Anni ap

Mulla kyllä pakostikin menee reilusti enemmän aikaa kun se viikko, koska on kaikenlaista muuta puuhaa ja ehdin lukea oikeastaan vain nukkumaan mennessä. Mutta palataan viikon päästä! Lukuiloa!

Mites tätä lukupiiriä mainostetaan?

Tapaaminen siis kerran viikossa, jota ennen ei saa kommentoida?

Voiko tämän jälkeen keskustelua jatkaa?

ja mulle on ihan sama mikä on eka kirja tai kirjailija. Helsingistä ainakin löytyy hyvin kirjoja kirjastosta ja tilaaminen omaan lähikirjastoon kestää 2päivää ja maksaa 50senttiä. Muualla suomessa tilanne tosin on varmasti hankalampi.

Hmm. Onnituukohan tämä? Vai pitäiskö vain keskustella kirjoista mitä on työn alla aina ma n. klo 21 täällä?

Onko kannatusta?

Anni ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat