Vierailija

Olen pari kuukautta odottanut Vauva-lehden tilaajalahjan toista osaa, oikeastaan näiden tilaajalahjojen takia tuon tilasinkin, jotta saan antaa ne sitten lahjaksi, mutta kiva toki lehteäkin on lukea.

Olen kysellyt perään ja vaatinut selitystä kolme kertaa, mutta vastausta eivät vain lähetä!! Ja tosiaan kaksi kuukautta, ellei kolme, on jo yritetty! Huijauksen makua.

Jos tekisin lehtitilauksen netin kautta, niin sen kanssa tuskin tulisi ongelmia. Suututtaa kun eivät edes vastaa vaikka on monta kertaa kysytty ja odotettu ja kysytty taas ja odotettu. Tilatessakin oli asiakaspalvelussa todella törkeä henkilö, jota ei tuntunut kiinnostavan työnsä ollenkaan.

Osaako joku neuvoa, kuinka kuluttajaneuvojaan nyt otetaan yhteys, oman kunnan, vai jonnekin muualle koska Vauva-lehti eli Sanoma Magazineshan on jossain muualla (Helsingissä?)?

Ei enää hyvä heilu.

Kommentit (12)

Koko lasku on maksettu (yhdessä osassa) ja siinäkin luki, että " saat tilaajalahjasi kahdessa eri osassa maksettuasi tilausjakson ensimmäisen erän" eli tämän juuri. Tilaushan jatkuu kestona sen jälkeen ellei sitä peruuta.

Ja maksettu on, toinen lahja tullut sen 1 kk sisällä kuten nettisivuillaan mainostetaan, mutta toista ei vain kuulu!

Ja törkeintä tässä on se, etteivät millään lailla vastaa kysymyksiini, vaikka monta kertaa on lähetetty palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yrittävät säästää lähettämällä vanhoja numeroita, tms.? Jos on jäänyt yli...

Mutta hyvä periaate. En suosittelekaan koko lehteä!! ; )

Sen verran törkeää touhua. Tai lehden sisällöstä pidän, mutta sen kauppaamistavat. Luvataan mitä sattuu eikä sitten pidetäkään sovitusta kiinni. No, säästöä sekin...

Pitäisi varmaan perustaa oma lehti ja myydä tyhjiä lupauksia.

KaksPlus on myös ihan ok lehti, mutta kalliimpi... ja ainakin itse olen tilauslahjojen orja, ilman niitä en tilaa oikein mitään.

Toivottavasti äiti saa lahjansa, tilaus oli niin hirveän kallis...

Tänään tuli muuten ensimmäinen lehti. Tilaus oli tehty kupongilla, joka on tässä kesäkuun numerossa. Ja sitten lähettävät kuitenkin kesäkuun lehden. Eikö siitä nyt voisi päätellä, ettei tarvita toista kesäkuun numeroa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat