Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mieheni on poikani kummisedän luona istumassa iltaa, vaikka heidän oli tarkoitus mennä tänään kalaan. Kummi ei ollutkaan jaksanut lähteä kalaan ja olivat jääneet hänen asunnolleen. Mieheni ei edes ilmoittanut asiasta minulle, saati tullut kotiin, joten olin jokseenkin äkäinen puhelun edetessä. Paikalla oli myös andy joka tuli yllättäen puhelimeen kesken lauseeni. Olin juuri selostamassa miehelleni, ettei hän voi noin vain lorvia missä milloinkin ja olettaa että minä olen joku hänen lastenvahti tai kodinhoitaja joka hoitaa kaiken yksin. Arvatkaa vain alkoiko ärsyttämään kahta kauheemmin kun puhelimen toisesta päästä alkaa kuulua jotain Andyn mongerrusta!

Kommentit (11)

Kyllä se ihan aito andy oli. Poikani kummisetä on tuntenut hänet jo pitkään. Hän on aina kertomassa yhteisistä ryyppy reissuista sun muista, vaikkei minua kiinnostaisikaan kuulla. Kummin mielestä on ilmeisesti jotenkin hienoa ryypätä ' julkkiksen' kanssa, minä taas olen toista mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta mieheni sanoi juovansa kaljaa ja kummin veikkaisin juovan myös. Ja jos Andy ei kerran juo, niin jutut eivät sitten olisi olleet ryyppy juttuja vaan jotain yhtä sekavaa ja älyvapaata kuitenkin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat