Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (24)

Tuli kyllä huomattavasti halvemmaksi ja jos polttaa tosi paljon niin kenenkä tahansa kannattaa kääriä itse. Itse käärin aina kauhean kasan valmiiksi, laitoin sätkiä varten hankkimaani metalliseen tupakkarasiaan ja sieltä sitten aina polttelin.

Myöhemmin siirryin takaisin valmiisiin tupakkeihin koska tienasin enemmän, mutta myös poltin koko ajan vähemmän. Nyt en ole polttanut vuoteen tai puoleentoista, eikä tee mielikään. Poltin vain 1- 3 tupakkaa päivässä loppuaikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja nyt en edes niitä pysty enään polttelemaan....ja tietty rahakin ratkaisee, vaikken köyhä olekkaan...nyt tupakkaan menee n. 30e kk ja jos polttaisin valmistupakkaa, menisi varmaan n. 150e kk

niin pääsääntöisesti " amikset" . Varsinkin, jos kyseessä naispuolinen. Jos miespuolinen, voi olla myös vaan juntti, remonttireiska tai hippi.

Jos kyseessä vanhemmat ihmiset, niin viinaanmenevät, masentuneet jne.

Poikkeustapauksissa myös normaalit vanhukset, mikäli kyseessä mies.

Pääasiassa siis kuitenkin " amikset" , jotka haluavat säästää ja ei mitään luontoa tms. hyvää vaan kaljarahaa.

:)

opiskeluaikoina totuttu. Nykyisin ollaan ihan akateemisia kumpikin, mutta sen verran on järkeä päässä, ettemme halua tupakkayhtiön pussiin yhtään enempää lahjoittaa, tarkoituksena toki on lopettaa jossain vaiheessa, kunhan elämä on vähemmän hektistä.

Filttereitä on kahta tai kolmea pituutta, lyhyempiä ja pidempiä.

Ja laivalta ne halvat " oikeat" tupakit kannattaa ostaa, eikä mistään Virosta. Laivalla ovat normitupakkaa mutta verotonta.

Eli en koskaan ole polttanut sätkiä, taikka esim. Virosta roudattuja tupakoita (joita kyllä olen maistanut, ja ovat aivan järkyttävän makuisia).

Ostin siis kaupasta aina kunnon tupakat. (Kunnon, ja kunnon... voiko niin tupakasta edes sanoa.)

Minä ehdin tupakoida yht. 5 vuotta, n. askin poltin päivässä.

Mieheni poltti yhtä paljon, ja ehti polttaa reilut 8 vuotta.

Tupakoinnin lopetimme kuin seinään, kun päätimme, että NYT alamme yrittämään lasta. Olimme siis muutamaa vuotta aiemmin jo päättäneet, että kun alamme yrittämään, niin silloin viimeistään loppuu tupakointi kokonaan. Ja niin se sitten loppui. Sauhun sauhua ei ole kumpikaan sen jälkeen ole ottanut, eikä tehnyt edes tiukkaa moisen tavan lopettaminen.

Päin vastoin, en olisi mistään hinnasta pystynyt ottamaan edes yksiä henkosia, kun sisälläni kasvoi pieni ihmisenalku.

Tästä lopettamisesta onkin nyt aikaa jo 5 vuotta. (Ja sinä aikana on siunaantunut kaksi ihanaa lasta.)

Minulle on siis kenenkään odottavan äidin turha tulla sanomaan, että on yrittänyt kyllä lopettaa, mutta kun se on niin vaikeaa... mutta on kyllä vähentänyt.

Kyllä joka ikinen pystyy sen lopettamaan, jos vain haluaa!

eli pitäskö rueta kuvailemaan omaa persoonaa? poltin sätkää köyhänä opiskelijana. kun menin töihin, ei sätkä tullut mieleenkään. olin silti vähän ansaitseva...

noh, nyt en ole polttanut puoleen vuoteen, enkä IKINÄ enää aio/halua polttaa...

sä taidat hakea jotai vastausta, et hipit vetää sätkää jne...?

muttakun mä olen hippijuppipunkkari (porvari)- ja mun vanhemmatkin (isät ja isäpuolet jne..) on....... niin mitähän sulle pitäs vastata?

mitä sä haet tolla kysymyksellä? ootsä ihan tyhmä?

Vierailija:

Lainaus:

niin pääsääntöisesti " amikset" . Varsinkin, jos kyseessä naispuolinen. Jos miespuolinen, voi olla myös vaan juntti, remonttireiska tai hippi.

Jos kyseessä vanhemmat ihmiset, niin viinaanmenevät, masentuneet jne.

Poikkeustapauksissa myös normaalit vanhukset, mikäli kyseessä mies.

Pääasiassa siis kuitenkin " amikset" , jotka haluavat säästää ja ei mitään luontoa tms. hyvää vaan kaljarahaa.

:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat