Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä tiedän tasan tarkkaan, mistä se johtuu. Tekee henkisesti kuormittavaa työtä, ja antaa itsestään tosi paljon työlle (johtaja). Kun vkl menee sillä nukkuessa ja akkuja ladatessa, on sitten maanantai tuottelias ja aktiivinen päivä. Tiistaina on jo sitten ihan sippi, kuten esim nyt on nukkunut koko illan ja vetelee sikeitä aamuun saakka. Sama homma loppuviikon. Se on jo tosi poikki ke, to ja perjantait yleensä nukkuu.

Mutta ei tunnusta, että työ on liian raskasta. Päinvastoin. Hermostuu, jos kyselen sen työstä, huokailee. Perkele kun mä huomaan ihan selvästi, että siitä on kyse, mutta kun se ei ota apua vastaan. Loma-aikoina on leppoisa ja hyväntuulinen, nauraa ja kikkailee. Ilmeisesti se ei tunnistaa omaa stressiään, sillä on aina ollut kova vaatimustaso itsensä suhteen.

Neuvoja?

Kommentit (2)

Älä ainakaan kehu, jos mies ei itse kehu samaa juttua. Mikään ei voi ainakaan mua niin paljoa ärsyttää kuin kannustava kehu aiheesta, jonka en koe menneen mun mielestä 100% hyvin.

Pyydä mukaan lenkille tms. Älä vaan jauha hänen väsymistään, se tuntuu samalle kuin osoittaisi toisen heikkouksia tai huonoja kohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat