Vierailija

On kyllä harvinaisen tietoinen tilanteestaan, eli ei ihmeitä odota, mutta olisi kiva keksiä jotain muutakin, kuin ravintola-illallinen!

Nyt kaikki kokemukset ja vinkit kehiin!

Kommentit (20)

Eka käytiin pelaamassa kaupunkisotaa, se oli tosi hauskaa ja kun siellä ei saa juosta niin menee raskaanakin kivasti. Sitten kävin jalkahoidossa ja mentiin porukalla syömään paikkaan, jossa oli piano. Yksi kaveri soitti ja me muut laulettiin (tunnetaan toisemme pitkälti teatteri- ym. ympyröistä). Viimeiseksi mentiin leffaan kattoo Oopperan kummitus. Oli mukava päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kaupunkisota, sairaalakassi, sukupuoligallup, saunominen ja piknik kuulostavat oikein hyviltä.

Muitakin hyviä juttuja ketjussa on ollut, mutta en viitsi suoraan kopioida jonkun muun polttareita...

Itse saatan jo nuorintani koulutielle, ja aikahan tunnetusti kultaa muistot, niin en ihan ole messissä enää raskauden tuomissa rajoitteissa (paitsi viinat ja muut tietty).

Lisää, lisää! Nää on ollu tosi valaisevia vinkkejä!

-ap, kiitellen-

Vierailija:

Lainaus:

7.kk raskaana olevalle ja meillä oli näin. Ensin käytettiin morsian 4D ultrassa jossa sai myös DVD-tallenteen mukaan. Sitten käytiin mammaliikkeessä ostamassa tyylikäs kesämekko plus parit imetysliivit ja imetyspaita. Ostimme porukalla myös Marimekon kassin sairaalakassiksi ja varustimme sen asiaankuuluvilla tarvikkeilla (mm. musiikkia, ristikkolehtiä, nännirasvaa, liivinsuojuksia, naposteltavaa..). Sitten pidimme katugallupin tulevan lapsen sukupuolesta (suurin osa veikkasi poikaa). Otimme myös masukuvia eri tilanteissa. Illallinen nautittiin ravintolan kabinetissa ja siellä muut seurueen jäsenet kertoivat omia synnytyskokemuksiaan. Morsian kiitteli polttareita kovasti :)

Ei olla vielä suunniteltu budjettia...

Vierailija:

Lainaus:

7.kk raskaana olevalle ja meillä oli näin. Ensin käytettiin morsian 4D ultrassa jossa sai myös DVD-tallenteen mukaan. Sitten käytiin mammaliikkeessä ostamassa tyylikäs kesämekko plus parit imetysliivit ja imetyspaita. Ostimme porukalla myös Marimekon kassin sairaalakassiksi ja varustimme sen asiaankuuluvilla tarvikkeilla (mm. musiikkia, ristikkolehtiä, nännirasvaa, liivinsuojuksia, naposteltavaa..). Sitten pidimme katugallupin tulevan lapsen sukupuolesta (suurin osa veikkasi poikaa). Otimme myös masukuvia eri tilanteissa. Illallinen nautittiin ravintolan kabinetissa ja siellä muut seurueen jäsenet kertoivat omia synnytyskokemuksiaan. Morsian kiitteli polttareita kovasti :)

käytiin kylpylässä ja mulle oli varattuaika jalkahierontaan, ai että se oli autuus.

Lisäksi, mun tehtävä oli kysellä sitten kaupungilta lastenkasvatus ideoita ohikulkevilta.

Mulle oli kerätty pieni kassillinen kaikkea pintä vauvajuttua lahjaksi

Minusta oli parhaat mahdolliset polttarit

Esim. kylpyläkäynti, kasvohoito, hieronta (vain ammattihieroja!), jalka- ja käsihoito jne. Konsertti tmv. ei kuitenkaan sellainen, jossa on pakko istua kolme tuntia paikoillaan (jos on jo pitkällä). Jotain tosi hyvää ruokaa. Älkää unohtako ruokkia usein, ettei tule huono olo :)

Vierailija:

Lainaus:

7:n ideat kivoja baby showeriin

mutta miten liittyvät polttareihin???

Jokaiselle morsiammelle voi suunnitella hänelle sopivan ja hänen tyylisensä polttari-illan. Raskaana olevalle se on ihan kiva niinkin, että raskaus saa huomiota.

Itse toivoisin esim jalkahoitoa, hierontaa tai muuta hemmottelua, jos olisin raskaana mennessäni naimisiin. Lisäksi esim piknik kauniilla paikalla, jotain häävisaa jos sellainen sopii kuvioihin, ehkä jotain pientä raskutta ajatellen eli vaikka tarvikekassi jossa vauvalehti, lansinoh voidetta, liivnsuojia, suklaata synnyttäneelle,

rentoutus cd, korvatulpat (isälle), samanlaiset paidat äidille ja vauvalle tai pieni vaatesetti vauvalle tms.

Ruokalu morsiammen lempiravintolassa tai ruokatilaus jostain catering palvelusta kotiin jne.

mökki-ilta - saunaa, hyvää ruokaa, jalkojenhoito jne.

kylpylään

Helsingissä Yrjönkadun uimahallin yksityissauna (oma uima-allas, poreallas). Herkut ja hemmottelu sinne.

baby shower - hauska " jenkki idea"

Vierailija:

Lainaus:

Esim. kylpyläkäynti, kasvohoito, hieronta (vain ammattihieroja!), jalka- ja käsihoito jne. Konsertti tmv. ei kuitenkaan sellainen, jossa on pakko istua kolme tuntia paikoillaan (jos on jo pitkällä). Jotain tosi hyvää ruokaa. Älkää unohtako ruokkia usein, ettei tule huono olo :)

ap

Mut vietiin mulle täysin yllätyksenä kasvohoitoon (kaikki oli järjestetty täysin mun tietämättä, enkä tajunnut vielä kauneushoitolan ovellakaan mitään, " kun oltiin menossa varaamaan kaverin äidille aikaa" ) siitä sitte syömään, jossa oli kaikki mun lähipiiristä. Seuraavaksi kaverille jatkamaan pelien merkeissä (mä rakastan konsolipelejä) ja lauloimme staraoken tahdissa aamuun. Kaverilla oli vielä yllätysnumero, kun yksi mun parhaista ystävistä (miespuolinen, jonka poissaoloa sukupuolirajoittuneen juhlan takia aluksi harmittelin) tuli " strippaamaan" kettunaamari päässä. Eläessäni en ole nauranut niin paljoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat