Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tässä taannoin AV:lla oli kiivas keskustelu 30v. täyttäneien tätimäisestä pukeutumisesta. Siitä ja kesästä villiintyneenä päätin lähteä kauppoihin katsomaan " sillä silmällä" päälleni uutta vaatetusta. Mutta perhana kun joka kaupassa on samantapaset tätikoltut ja huonolaatuisia roikkuvia kertakäyttövaatteita (Seppälä, H&M ym) en suostu päälleni laittamaan.

Kertokaa siis oivat nuorekkaat ikätoverit ja kanssasisaret: mistä löydän pääkaupunkiseudulla nuorekkaita rock / hippihenkisiä seksikkäitäkin käyttövaatteita?

Tässä siis tilaisuus valistaa käytännössä, otan kaikki ehdotuikset kiitollisena vastaan ja saatte mahdollisuuden ehkä estää yhden /tai useamman) 30v täyttäneen tädittymisen.

Kommentit (9)

Sopivien vaatteiden löytäminen lähtee oman persoonan ja tyylin löytämisestä. Minkälaiset vaatteet, värit ja tyylit sopivat minulle parhaiten? Kun tietää mitä etsii, ei tule virheostoksia.

Itse täytän kohta 40. Tunnen tyylini ja kokoan vaatekaappini monista liikkeistä ja myös kirppareilta sekä vintage-kaupoista. Osan vaatteistani olen tehnyt myös itse. Yksi vaihtoehto voisi olla teettäminen ompelijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mut yhdistelette vähän aikuisemmin. Eli ei mennä siihen pissismuotiin kokonaan mukaan vaan noukitaan parhaat päältä. En osaa sanoa, mikä kauppa olis paras. Itse kiertelen ja joskus löytyy jostain jotain. Ulkomailta, kirppareilta ja pikkuputiikeista saa ehkä kaikkein erilaisimpia vaatteita, mut kyllä ostan myös Zarasta, Vero Modasta, H&M:stä, Onlysta jne jne.

Itse en kalliita vaatteita useinkaan osta, en tykkää semmosesta " klassisesta toimistotyylistä" .

Lisäksi tilailen jonkun verran Gudrun Sjödénilä Ruotsista.

Joitain yksittäisiä vaatekappaleita tietty tulee ostettua sieltä täältä, mutta nuo kaksi on " vakkarimerkit" .

Ai niin, Marimekosta tykkään myös, mutta joistakin se on tätimäistä ;).

Vierailija:

Lainaus:

tädittymisen.

Vastausta en valitettavasti osaa antaa, kun painiskelen itsekin saman ongelman kanssa. Tuntuu että vaatekaupoissa on valittava joko tätityyli ja teinipissistyyli. Muita vaihtoehtoja ei ole. Vai onko?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat