Vierailija

Voi vittu, ei voi muuta sanoa. Käytin koko iltapäivän, kun kuvasin ja silitin n. kaksi jätesäkillistä lasten vaatteita, leluja, kirjoja, dvd-leffoja ja sisustustavaroita. Kun sain homman viho viimein valmiiksi ja yritin kirjautua Huutikseen, ruutuun pläjähti viesti: tunnus on poissa käytöstä, epäselvissä tapauksissa ota yhteys ylläpitoon. SIIS MITÄ HELVETTIÄ???!!!

Rekistöröidyin tuonne 18.9. en ole vielä huutanut mitään enkä myynyt (tarkoitus on ollut huutaa paria kohdetta, mutta koska olen tällainen haropää välillä, olen unohtanut huutaa kyseisiä kohteita ja olen muistanut nuo kohteet vasta sitten, kun kohde on jo sulkeutunut) eli en ole tehnyt mitään kiellettyä, jonka takia tunnus olisi suljettu.

Kirjauduin viimeeksi tuonne viime torstaina ja silloin tunnus oli kyllä auki. Laitoin tuonne ylläpitoon viestiä ja kysyin, että missä mättää, mutta se ei poista tuota vitutuksen tunnetta. Eikä sitä pahaa mieltä, että tein ihan turhaa työtä koko päivän.

Kommentit (1)

Eikös siitä pitäisi tulla joku automaattinen viesti, että tunnuksenne on suljettu tms.? En kyllä tiedä noista asioista, mutta ainakin järkeilisin asian niin.

Mutta ainut mahdollisuus on, että tunnus on suljettu perjantaina (kirjauduin sisälle torstai-iltana) ja viikonloppuisinhan nuo eivät kai tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat