Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies itse aloitti aikanaan lääkiksessä, mutta jäi pois kun ei pärjännyt/jaksanut. Nyt kun minulla on enää rippeet jäljellä sairaanhoitajaksi valmistumiseen, mies vittuilee minkä ehtii. Eilenkin miehen kanssa samalla vuosikurssilla aloittanut kaverinsa oli meillä kylässä, ja mies selitti " Tiinan ammattisurkeakouluopinnoista" , että onhan se ihan kiva, että vaimokin jotain harrastaa. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Se miehen kaveri on ihan mukava, ja näytti sitäkin vaivaannuttavan miehen jutut, minä lähdin sitten lasten kanssa ulos.

Kyllä minä sen ymmärrän, että itseään varmaan ottaa päähän, kun ei aikoinaan opiskellut ja nyt kun kavereillaan menee hyvin, on varmasti ikävää raataa paskapalkalla. Eihän se silti minun vikani ole? En minäkään kenkkuile sille sen opiskelematta jättämisestä, nykyisestä työstä ja sen hyödyttömän " opiskelun" aikaansaamista opintolainojen takaisinmaksuista. Ja jos en olis alkanut hoitoalalle opiskelemaan, ei meilläkään tuloissa juuri hurraamista olisi. Millä muulla alalla opiskelija saa valita itse työvuoronsa ja paikkansa, ei varmasti millään.

Kiukuttaa. Kun asiasta yrittää varovaisesti keskustella, tulee vaan äkäistä kommenttia, että kuvittelen, ei hän sellaista ole sanonut ja että on muka aina kannustanut minua näissä opinnoissa.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat