Vierailija

Siis jos pieni lapsenne on kiinnnostunut sellaisesta hahmosta, jossa on mielestänne jotain arveluttavaa? Entä kouluikäisten kohdalla? Tunnen erään naisen, joka kielsi tytöltää WITCH-lehden, koska koki itse sen okkultistiseksi.

Kommentit (4)

minä en pienenä saanut barbinukkeja, koska äitini piti sitä vääränä naismallina tyttärelleen. Hän ei tosin koskaan sanonut minulle niin, niinpä minä en ymmärtänyt, mitä vikaa niissä oli. Omalle tyttärelleni todennäköisesti ostaisin nuken, mutta selittäisin, ettei oikea naine VOI koskaan näyttää siltä, eikä pidäkään.

Witchit taas eivät ole koskaan mitään okkultistista nähneetkään, ihmeellisen naivi tuo tuttavasi.

Alle kouluikäiset lapseni eivät omista mitään robottitaistelijoita, prätkähiiriä, noitakamaa, eivätkä niistä tehtyjä pelejä, kirjoja jne. Ne ovat paitsi moraaliltaan arveluttavia, myös liian valmiiksi pureskeltuja kehittääkseen mielikuvitusta tai leikkitaitoja.

Lasten kasvaessa täytyy sitten katsoa tilanne ja hahmo kerrallaan, mutta vielä nyt saavat tyytyä legoritareihin ja barbeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän myös selitti miksi ei tahtonut niitä minulle. Enkä minä aio hankkia niitä lapsilleni. Mun lapsilla on vaan " tylsiä" leluja ja saavat sitten riekkua ulkona oikein villisti. Panostetaan askarteluun, maalaamiseen yms. toiminnalliseen. Ja EI nukkeleikkien puutteesta kehity tunne-elämän puutteita. Minullakin on vahva hoivavietti ja olen tunneälykäs. Teen töitä ihmisten kanssa ja saan 99% positiivista palautetta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat