Vierailija

yhy yhy yhy YHYYY!

Kommentit (10)

se oli menossa makuuhuoneeseen ulisemaan, mutta kääntyikin äkkiä takaisin kun tajusi, ettei siellä kukaan näkisi hänen tekoitkuaan ;)

Aikamoinen tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en todellakaan usko kaikista ihmisistä pahaa. Sinäkin kuulostat kovin hyväsydämiseltä ihmiseltä :) Mutta Chipa on kyllä ihan oma lukunsa. Eiköhän ole aika helposti tulkittavissa sen reaktiot. Mitä pahaa siinä muuten on, että haluaa toisten näkevän itkunsa, mutta silmiinpistävän huomionhakuisuutta se hänellä on.

kyllä se voi olla aitoa vaikka kuulostaakin feikiltä ts. kuvata Chipan senhetkistä tunnetilaa. En osaa itse itkeä kovin hyvin ja olen vastaavaa tehnyt kotona joskus kun on ollut ihan hirveä olo eikä ole tullut "oikeaa" itkua koska on jotenkin henkisesti niin ylivireystilassa tai ei pysty tavallaan antamaan itkun tulla vaikka kovasti haluaisi itkeä. Olo on niin kamala että on pakko tehdä edes jotain, sitten vaikka vaan tekoitkeä hetken.

Se ei pysty tunnistamaan vahingollista kohtelua itseään kohtaan nähtävästi ollenkaan. Antti psyykkasi sitä ihan täysillä ja Chipaan meni kaikki täydestä. Hymyilee vaan kuin robotti vaikka koko porukka Andreas etunenässä kiusaa. Voi tyttöparkaa, Chipa pitäisi oikeasti poistaa tuolta koska tuo mitä sille tapahtuu on liian julmaa. Itsekin sanoi tänään tai eilen että mahtaako olla enää sama ihminen kun tulee talosta ulos.

joka haluaa saada huomion itseensä keinolla millä hyvänsä. Jotain siltä ihmiseltä puuttuu selvästi, oli ihan pihkaantunut Anttiin, joka oli sille ilkeäkin, ja jotenkin säälittää koko tyttö. Herttainen kyllä on.

Jos minua itkettäisi, niin ainakin yrittäisin tehdä sen muilta piilossa. Toki se on bb talossa vaikeaa, mutta voisihan mennä vaikka vessaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat