Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

Keskustelupalstoilla kaikilla on vähintään 17cm pitkä. Tutkimuksissa taas on todettu että seisokissa kesimäärin 13-15 cm. Kumpaan kannattaa uskoa? Kyllä minä väitän että näillä palstoilla suurennellaan, ei ole edes mitattu tai on mitattu väärin.

Ja toinen juttu on se, että lepomitasta ei voi tietää erektiomittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kirjoittelette täällä ison ihanuudesta saattekin pojan, jolla on pieni? Missä vaiheessa kerrotte lapselle ikävän uutisen; " Sori, Nico-Petteri, mutta tuolla mitalla et oikeasti pysty koskaan tyydyttämään naista."

Vierailija:

Lainaus:

kirjoittelette täällä ison ihanuudesta saattekin pojan, jolla on pieni? Missä vaiheessa kerrotte lapselle ikävän uutisen; " Sori, Nico-Petteri, mutta tuolla mitalla et oikeasti pysty koskaan tyydyttämään naista."

Enpä oikein osaa kuvitella tilannetta, jossa näkisin poikani peniksen erektiossa. Siis siinä vaiheessa, kun se on täysin kehittynyt, pikkupoikien jöpötyksiä tietysti tapahtuu vähän väliä. Eiköhän teinipoika tee suunnilleen mitä tahansa mielummin kuin anna äitinsä nähdä seisokkiansa ;)

pojalla on iso ja toisella pieni. Vaikka tyhmää, niin mietin kyllä että tuleeko tuo pienen omaava kärsimään : ( Toki kyse on vasta lapsista ja silleen...

Lähes poikkeuksetta. Muutama tosi pienikin on ollut, näitä ei ole mitattu. Mutta osalta olen luvan kanssa mitannut, on ollut jopa yli 20cm!!

Omalla miehellä on 17,5cm, just sopiva mun värkkiin, myös paksuus jota nyt en muista ;)

6/7

Vierailija:

Lainaus:

UCSF:n vuonna 1996 tehdyn tutkimuksen mukaan tyypillinen erektiossa oleva siitin on 10,1¿15,9 cm pitkä terskan kärjestä häpyluuhun asti mitattuna, keskiarvon ollessa 13,0 cm. Tämä on vain tilastollinen mittaus ja siittimen koko saattaa poiketa huomattavastikin näistä arvoista.

Siittimen koko vaihtelee paljon yksilöiden välillä niin lepotilassa kuin erektiossakin. Lepotilassa oleva pieni siitin voi olla erektiossa kookas ja päinvastoin. Siittimen pituus erektiossa on keskimäärin noin 12-15 cm (noin 90% miehistä), mutta voi vaihdella myös suuresti tämän ylle ja alle. Myös siittimen paksuus erektiossa vaihtelee. Yhdynnän suorittamisen kannalta erektiossa olevan siittimen pituudella ei ole olennaista merkitystä. Osittaisessa erektiossa koko voi olla pienempi. On normaalia, että siitin voi olla erektiossa vino tai käyrä.

te oikeasti seksikumppaneidenne peniksiä? Kuulostaa aika uskomattomalta.

Mulle ei tullut kahdeksan vuoden suhteen aikana kertaakaan mieleen edes keskustella miehen kanssa hänen peniksensä koosta senttimetreissä. Aihe kun on aika arkaluontoinen monille miehille.

Pitäiskö ottaa vastaavasti puheeksi naisen värkin koko ja onko synnytyksen jälkeen enää paluuta entiseen ja onko lantiopohjan lihakset kunnossa?

Ei helvetti... miehelläsi on 26cm? ehkä yhdellä ihmisellä Biljardista on 26cm ja se sattuu olemaan sinun miehesi? Ja että sillä oikein tulee toimeen? Mut mieluummin haluaisit sitä 30cm, joka on maailman pisin penis? Saatana sä oot sekaisin

Kaverini tyttökaveri ilmoitti minulle päin pläsiä, että minun munani ei pystyisi tyydyttämään häntä koskaan. Kesken ihan muuhun liittyvän keskustelun lomassa (kavereiden ympäröimänä), hän päätti tuoda asian julkisuuteen. En ole koskaan ollut alasti hänen edessä, joten mistä hän sen asian päätteli? Mielestäni n. 17 cm kalu erektiossa on ihan kohtuullinen. Penis kun ei ole lihas, jota pystyy kehittämään, joten on vain tyydyttävä siihen minkä on ns. geeneissä perinyt.

Lainaus:

niin suhteellinen. Pienelläkin tulee toimeen jos osaa käyttää sitä . Miehelläni on 26 cm ja se rittää.

Lol. 26 cm on aivan helvetin paljon. Tiedätkö edes kuinka pitkä matka 15 senttimetriä on? Btw. Tuo 26 senttimetriä lähenee jo maailman suurinta kelliä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat