Vierailija

Onko mitään keinoa saada alapääni löysemmäksi? Luulin synnytysten löysentävän alapäätäni, mutta nyt on olen kaksi kertaa alakautta jo synnyttänyt eikä mitään helpotusta ole tullut ongelmaamme.

Seksi on todellista pakkopullaa. Jo peniksen saaminen sisääni tuottaa tuskaa ja mitä enemmän tilannetta panikoin sitä tuskallisempaa se on. Mieheni penis ei ole mikään jättiläinen, vika on minussa. Mikään liukastuvoide ei ole auttanut.

Sivut

Kommentit (64)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toki on totta, että näinkin voi olla - ehkä olen vain väärä mies. Pelini on kuitenkin ihan ok, 17.5 cm, ympärysmitta 16 cm. Olen mitannut, kuten kaikki miehet.

Edellisen tyttöystäväni orgasmit olivat niin voimakkaita, että jos h-hetkellä oli pari sormea sisällä, ne lähes jäivät jumiin. Ero on siis melkoinen. :(

Vierailija:

Lainaus:

Toki on totta, että näinkin voi olla - ehkä olen vain väärä mies. Pelini on kuitenkin ihan ok, 17.5 cm, ympärysmitta 16 cm. Olen mitannut, kuten kaikki miehet.

Edellisen tyttöystäväni orgasmit olivat niin voimakkaita, että jos h-hetkellä oli pari sormea sisällä, ne lähes jäivät jumiin. Ero on siis melkoinen. :(

t. piukkapimppi-voimistelijatyttö...

mutta entäs jos se ero onkin tapahtunut sinun jormassasi, joka ei enää seiso niin paksuna ja kovana kuin ennen? Ai niin, mutta sinä olet tietysti mitannut, joten tiedän koon erektiossa olevan sama kuin viime viikollakin..

Vierailija:

Lainaus:

Kysyin ihan aidosti ilman mitään provosointia. Ongelma on aito. Mitenkäs sinä nyt otit tämän niin henkilökohtaisesti?

ihmiset, erityisesti naiset reagoivat noin, kun koskee arkaan paikkaan.

t. se piukkapimppi :-)

Vierailija:

Lainaus:

Olet väärä mies. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä asia on juuri niin.

Mitasi eivät tee sinusta ok-miestä. Tekstisi kertoo aika selkeästi miksi vaimosi ei saa orgasmeja. Kuulostat omahyväiseltä ja lisäksi jotenkin raukalta. Miksi ihmeessä kaikista näistä ihanista ja tiukoista naisista valitsit juuri tämän vaimoksesi? Ota nyt hyvä ihminen itse vastuu omasta elämästäsi!

Vaginismi

Vaginismi tarkoittaa, että lantionpohjan lihaksisto kouristelee tahdosta riippumatta. Tämä lihasten supistuminen estää yhdynnän onnistumisen. Vaikka yhdyntä onnistuisikin, kipu on kova. Vaginismin syynä voi olla mm. aikaisempi raiskauskokemus, jonka keho muistaa, vaikka mieli olisikin valmis rakasteluun. Muita syitä vaginismiin voi olla yhdynnän pelko, yhdyntään liittyvä raskauden pelko, epävarmuus yhdynnästä sekä omat kielteiset uskomukset tai oletukset yhdyntään liittyen. Vaginismia hoidetaan lantionpohjan lihaksiston tietoisella haltuunotolla ja trauman jälkihoidolla. Hoidon tarpeen arviointi kannattaa tehdä seksologiaan perehtyneen gynekologin kanssa.

Naiset ovat erilaisia, joillain on tiukempi ja jollain on löysempi. Kaikilla ei ole " terveydellistä" syytä treenata mitään, eli jos et suoraan uskalla sanoa vaimollesi että hän on sulle liian löysä niin ole hiljaa.

Olet väärä mies. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä asia on juuri niin.

Mitasi eivät tee sinusta ok-miestä. Tekstisi kertoo aika selkeästi miksi vaimosi ei saa orgasmeja. Kuulostat omahyväiseltä ja lisäksi jotenkin raukalta. Miksi ihmeessä kaikista näistä ihanista ja tiukoista naisista valitsit juuri tämän vaimoksesi? Ota nyt hyvä ihminen itse vastuu omasta elämästäsi!

[/quote]

Itse puolestaan saan sinusta erittäin miehekkään kuvan, päinvastaisen, kuin tämä edellinen kommentoija, normaalin seksuaalisesti aktiivisen ja vaativan miehen kuvan. Tuollaisia toivoisi olevan enemmän liikenteessä. Onko se katsojan/kuulijan silmässä/korvassa vai miten, mutta edellisen kommentoijan sanat ' omahyväinen ja raukka' eivät sovi sinuun mitenkään, siis näiden lyhyiden kommenttienkaan valossa.

t. piukkapimppi

Sain jo kirjoittaja 5 loistavan vinkin ongelmaani.

Kiitos sinulle numero 3 sanailuistasi, toivottavasti löydätte vaimosi kanssa avun ongelmaanne.

Älkää hyvät ihmiset enää kinastelko. Kauniita unia kaikille.

Ap kiittää ja kumartaa. Hyvää yötä!

Niinhän se on, että kunnon av-mamman tunnistaa myös siitä, että ongelmat ovat ulkoistettuja ts. miehessä, anopissa, yhteiskunnassa tai naapurin koirassa. Itse olemme tietysti täydellisiä, eikä meitä SAA arvostella.

Vierailija:

Lainaus:

Naiset ovat erilaisia, joillain on tiukempi ja jollain on löysempi. Kaikilla ei ole " terveydellistä" syytä treenata mitään, eli jos et suoraan uskalla sanoa vaimollesi että hän on sulle liian löysä niin ole hiljaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat