Vierailija

Olen ostamassa kosmetiikkaa kansainvälisestä nettikaupasta, mutta epäillyttää VISA:n tietojen antaminen. Siis itse firmassa ei ole epäillyttävää, mutta ylipäätään nettimaksaminen ei ole tuttua. Onko siis riskejä?

Kommentit (8)

Jos tilaa jostain kansainvälisesti tunnetusta firmasta, niin se luultavasti on luotetava, mutta joku pieni pilipalifirma ei välttämättä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olemme tilanneet jonkin verran ulkomailta esim. Saksasta visalla ja aina on kaikki mennyt hyvin. Nyt ensimmäisen kerran tilattua tavaraa ei ole vielä kuulunut, eikä firma vastaa sähköpostiviesteihin. Soitimme luottokuntaan ja he korvaavat meille summan, koska emme ole tavaraa saaneet ja laskuttavat itse suoraan tuota kyseistä firmaa, ja jos eivät saa rahoja se on sitten heiltä pois. Tosi ystävällinen ja selkeä palvelu oli luottokunnassa.

Kaikki sivut eivät ole todellakaan laillisia ja virallisia, eli ovat perustettu ihan huijaustarkoituksessa. Ja jos visakortin numero joutuu vääriin käsiin, niin kyllä siitä paljon harmia seuraa. VAroivainen kannattaa olla ja tarkistaa onko nettifirma lainmukainen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat