Vierailija

Se minulle kertokaa. *puistatus*

Kommentit (12)

Äitini on 46-vuotias, ja kolmen lapsen mummo. Sekä minulla, että pikkuveljelläni on jo perhe.

Mutta älkää ottako tuota " mummoikä" -juttua niin vakavasti :) Mun mielestä on ihanaa nähdä 40-50-vuotiaiden naisten vielä pitävän itsestään huolta. Tulee ihan semmoinen olo, että voi kun itsekin pysyisi yhtä timminä siihen ikään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

harrastetaan seksiä. Miksi ei siis saisi näyttää hyvältä ikäisteen seurassa. Ja kyllä 2 olet todella oikeassa noista läskeistä teineistä!

jo ainakin 6v. Nahkahousuja en käytä mutta muuten kyllä " sopimattomia" vaatteita (ap:n mielestä). Minulla ei ole selluliittia reisissä tai takapuolessa. Paikat kiinteässä kunnossa. Näytän paremmalta kuin moni paljon nuorempi. Silmissä hienoisia ryppyjä mutta niille ei tässä iässä voi mitään. Mahdat voida pahoin kun näet minut :)

Eli ikä, jossa voisi jo hyvinkin oikeasti olla isoäiti.

Mua tosin ei ne topit häiritse vanhemmillakaan naisilla, nahkahousut vähän kalskahti.. Mutta monella vanhemmalla naisella on kauniit sääret, mun mielestä piristävää kun heitä näkee minihameissaan :)

- ei ap

Siis ei millään pahalla, mutta lapsellista alkaa vastavetona morkata " kroppansa pilanneita teinejä" , ottaen huomioon että TE olette ne teinit kasvattaneet ja possuksi syöttäneet.

Olen 47 vuotias kahden lapsen äiti. Lapset ovat 9 v ja 5 v. Olen 163 cm ja 48 kg. Nytkin on päällä tiukat pillifarkut ( väri lila) ja ihonmyötäinen valkoinen T-paita. Olen kaukana mummosta! Nahkahousut omistan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat