Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut jo yli viikon vuodelevossa. Ja vanhemapni jotka asuu lähellä eivät ole mitenkään lähestyneet auttamaan missään arjen askareessa tai lasten hoidossa jne.

Eilen isä soitti ja oli lähdössä Helsinki-päivää viettämään jne.

Eikä edes kysynyt miten voin.

Olisko pitänyt haistattaa paskat?

Kommentit (6)

Ei heillä ole mitään velvollisuutta auttaa sinua. Oletatko automaattisesti vaan? Kysyitkö edes? Saatanan itsekästä jengiä nämä nykylapset, vanhempien pitäisi osata lukea ajatuksia ja vaikka pidetään yhteyttä niin mikään ei riitä. Ilmeisesti itselläs jo useampia lapsia, kannattais hommata vaan niin monta, kuin itse pystyy hoitamaan.

Ovat nuoria 90-vuotiaita perusterveitä eläkeläisiä. Hoidan muuten isoäitiänikin 2-3x viikossa (nyt tietenkään en voi). Olen siis vuodelevossa keuhkokuumeen takia, en ikuisesti. Ja lapsia on peräti kaksi molemmat jo aika isoja, mutta eivät vielä ihan ilman äitiä pärjää saati sitten voi kaupoissa käydä jne.

Ja matkaa vanhempien ja minun välillä on 5km.

Olen sitten varmaan itsekäs joopa joo. Itse luulin niinettä jos jos toista auttaa ja on hänelle hyvä niin itsekin saa hoivaa, näin ei aina ole.

Ja isäni ei edes kysynyt mikten jaksan, tärkeitäntä oli kertoa mitä meinaa hesa-päivänä tehdä!

itsekäs, idiootti ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

isovanhemmat asuivat samassa taloudessa. Lapset hoidettiin yhdessä. Kun omat vanhempamme olivat pieniä lapsia ei ollut päiväkoteja, isovanhemmat yleiseti ottaen hoitivat jos äiti kävi töissä.

Nykyään on häpeä jos pyytää mistään apua. On kunniakasta selvitä kaikesta yksin. Terveenä JA sairaana.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat