Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

taitaa näyttää, jokin viivanpaikka tms. tihrustamalla näkyy. Tiedän, että ehkä vielä nyt (kp30/32) ei olisi kannattanut testata, mutta eikö tuollainen herkkä testi olisi jo nyt näyttänyt plussaa, jos vauva olisi tulossa. Tämä vauvakuume on niin suuri, että oireita kuvittelee olvan vaikka minkälaisia... Onko jollakin näyttänyt täsä vaiheessa negaa ja myöhemmin kuitenkin plussaa? (epätoivoisena kyselen...)

Kommentit (9)

niin silti on yksin asian kanssa. Mies ei ole vielä huolisssaan, mutta minulla elämä tuntuu nyt pyörivän vain tämän raskautumisen ympärillä. Yksi lapsi meillä siis jo on, mutta toisen kaipuu on kova... Täytyy odotella ainakin perjantaihin ennen seuraavaa testiä. Tsemppiä teille muillekin! Ap

Me ollaan yritetty vauvaa lokakuusta lähtien, joulukuussa keskenmeno, eikä uusi raskaus ole alkanut. Tossa keväällä olin niin varma, että olen raskaana, menkat yli viikon myöhässä ja hirveesti oireita. No, en ole raskaana eikä menkkoja ole näkynyt ei kuulunut nyt 3-4 kuukauteen. Terolutit oottaa kaapissa, mutta ei voi niitä alottaa kun ei niitä menkkojakaan ole. Eilen viimeksi tein testin ja aina se kirpasee syvältä kun negaa näyttää. Menen tänään lääkäriin, jos saisin jotain apua tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja testasin muistaakseni joskus 25 paikkeilla jolloin näytti negatiivista. sitten testasin uudelleen kun kp oli 30 ja silloin näytti jo plussaa.. mulla yleensä aina aika tarkka kierto, eikä koskaan ole myöhästynyt ilman etten olisi ollut raskaana. nyt rv 8+4.

onnea sinullekin yritykseen! kyllä se vielä tärppää! =)

Paitsi,e ttä normaalia enemmän väsyttää, vaikka olen lomalla. Rinnat on arat, mutta kerran kuukaudessa ne ovat muutenkin sitä. Täytyy sitten vaan odotella, vaikka aika pitkältä tuntuukin. Kerran aikaisemmin olen ollut raskaana, mutta siltä kerralta en muista mitään oireita ennen kuukautisten poisjääntiä. ap

Odottele vielä jos ei menkat ala niin tee parin pvän päästä uusi testi.

Raskaaksi yrittäminen on raskasta, tiedän kipeästi sen tunteen kun menkat aina alkoivat. Me yritimme pientämme monta vuotta. Hoitoihin asti emme ehtineet, kun lapsi ilmoitti vihdoin tulostaan.

T-äiti-ihminen ja tyttö 4v. :)

Meillä yritettiin pikkuista reilu 1½ vuotta kunnes hän ilmoitti tulostaan, nyt menossa rv 19+4. Hoitoihin asti ei ehditty. Kannattaa kokeilla vielä myöhemmin uudelleen, tosiaan aika aikaisessa vaiheessa testailit. Plussatuulia puhallan.

Minulla tällä hetkellä kierto 33/28. Eilen testasin viimeksi ja negaa näytti. Menkkoja ei vieläkään ole näkyvissä. Ensimmäistä kertaa kierto heittää ja on kyllä niin sekaisin koko olotila. Oireita on ihan niinkuin olisi raskaana, mutta negaa vaan näyttää. Loppuviikosta vielä testaan ja sitten kai on kohtalo hyväksyttävä..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat