Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poika 4v heräsi aikaisin, halusi juotavaa ja nukahti. Nyt sitten heräsi ja halusi juotavaa. Valitti, että päätä särkee. Sitten tuli oksennus. Otti sen jälkeen banaania ja makaa nyt sohvalla väsyneenä. Annoin n. 10 milliä nestemäistä Panadolia.

Ei ole koskaan aikaisemmin näin käynyt, mulla aurallista migreeniä, samoin suvusta löytyy joten voisikohan tää olla migreeniä???

Kannattaisikohan käydä lääkärissä asia selvittämässä vai odotanko, että tulee toinen " kohtaus" ?

Kommentit (5)

ttää lääkärissä. Migreeniä kun voi olla jo pienellä lapsella.. Meillä käytetään nestemäistä lääkitystä,ala-asteikäiselle voidaan antaa jo esim. Miranaxia mitä itsekin käytän.

Niin siis poika on 5v.

mulla migreeni tullut vasta aikuisiän kynnyksellä, isällä ja tädillä sekä mummolla myös migreeniä...Mulla harvoin kohtauksia, mutta nekin kohtaukset ihan tarpeeksi kamalia:(

Taidan soittaa ajan pojalle lääkäriin, niin jatkossa saadaan heti apu kun oireet tulee. Koska migreenikipu on oikeesti niin kauhee enkä halua lapseni kärsivän:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muistan kuinka kävimme lääkärissä ja hän määräsi minulle kapseleita. Enhän minä niitä saanut nieltyä, vasta aikuisena opin nielemään lääkkeitä kun joudun nykyään niitä joka päivä ottamaan (en migreenin takia)...

Mutta kyllä migreeni tosiaan voi jo pikkulapsella olla!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat