Seuraa 

Sivut

Kommentit (92)

pihalla jutuist mut opelle joku lähetteli onnea joten täältäkin..sit kysyn pikaseen että saakos niitä kinkeri kuvia nähä muutkin eloiset jotka ei ollu paikalla???? yksi vissiin olikin nähny (Pantoufle)?!

ois kiva nähä kun ei paikalle päässyt..

meille ei muuten mitään uutta tätä samaa......

siitä linkistä tulee kohta jota klikkaamalla voi jättää jäsenhakemuksen. Sitä kautta pitäis liittyminen onnistua. Ja muistakaa laittaa hakemusviestiin kuka ootte jos se ei muuten käy selville. 10 jäsentä on tällä hetkellä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onpas täällä kiihkeää keskustelua...

Minä teen yleensä kaikki ruoat itse, mutta kalaruokia en ole jotenkin innostunut laittamaan. Meidän neidille ei uppoa muut kalaruoat hyvin, mutta Sempperin Punakampelaa ja perunaa on suosikkiruoka! Se menee aina heittämällä alas. Kokeilkaahan sitä.

Puppe

Nyt on saanu taas tuulettaa ja sähistä kun kissat konsanaan ;o) Hyvä se on höyryjä välillä päästelläkin, muuten vois alkaa pian tympimään koko palsta kun ottais vaan joku pattiin mut ei sais sanottua sitä.

Jokaisella on mielipiteensä ja palstalla on täysi oikeus jokaisella sanoa mitä ajattelee. Se on sit se lukija joka niistä ne johtopäätöksensä tekee.

Kirosanat tietysti ja muut henkilökohtaisuuksiin menemiset ei kuulu tännekään, eikä näin ole nyt ollutkaan :) Sivistyneitä naisimmeisiähän tässä ollaan.

Mie olen nyt päättäny et 10kg saa hävitä ens syksyyn mennessä! Ei tästä tule muuten yhtään mitään. Mitenhän tuota ruhoansa sais liikkeelle... Tosi hyvää liikuntaa olis kyllä noita tuplia työnnellä jokunen kilsa päivittäin vaan kun ei meinaa millään päästä täältä kotioloista pois :( Ja grillauskausi ja kaikki... Olisko kellään mitä hyvää ja kevyttä GRILLAUSOHJETTA? Ne kasvisnyytit foliossa tiedän jo.

Peeveli *joka osti pakasteomenapiirakkaa päiväkahville >:(* ja Toivo the kuolamies

ilmoitus että saatiin se talo mitä haviteltiin ja muutto on jo ens kuun alussa. Kiirettä pukkaa mutta hyvillä mielin mennään.

terapioissa oon käynyt jonkun verran ja lääkitys nostettiin maksimiin ja minusta tuntuu taas että elän...=)

Osittain varmaan johtuu kesästäkin mutta hyvä alku joka tapauksessa paranemiselle.

Uudessa kodissa on jo kaikki eskarit, neuvolat ja terapiat järjestetty. Olin tänään oikein tehotyttö, eilen illalla kun meinaan vasta varmistui että saatiin se mitä haluttiin.

Eli nyt sit ois omakotitalo, kolmessa kerroksessa, tilavuudeltaan 107 neliöö plus saunaosasto ja varastotilat.

ei millään malttais odottaa...=)

Mutta nyt siis pitemmittä puheitta takas touhuamaan...

onko tää nyt sit ihan uus yhteisö. Vai se mihkä kuulutaan molemmat???Kyselee tyhmiä.

Tänään oon ollut ahkera ja saanut pakttua pari laatikkoa tavaroita ja kolme pussillista lähti tavaraa roskiin.

Netissäkin on tullut roikuttua ihan riittämiin. No kerrankin on sadepäivästä hyötyä ja lapsetkin ovat kerrankin leikkineet nätisti kekenään.

puuhis ja Teemu 2908

toi msn aina välistä temppuilee, joten kandee kokeilla vaan uudelleen ja uudelleen.. eiköhän se huomenissa viimestään ole taas jaloillaan.

Esikoinen tuli kesäkerhosta ja muisti laulun sanat. Siis hei hoi huoli pois, hammaspeikko kuoli pois, vatsatauti vangittiin rottakellariin :) Mutta enempää sekään ei muistanut. Harmillista.

Flunssa senkun pahenee.. =(

Jamssa: Juu, niin mä arvelinkin, ettei mailisi tarkoitus ollut ihan tämä.. Varuiks vaan laitoin silti, että joo.. en tiiä.. Sorry.

K.P.H: kai niit muutkin saa nähä, kun mun mielestä niit on mennyt muillekin semmosille, jotka ei päässyt paikalle kuin pantouflelle. Tai siis mulla ei ainakaan oo mitään sitä vastaan.

Hitsi! Näin se nälkä kasvaa syödessä. Yllätin itseni äsken kaavailemassa, että pääsiskö sinne eloisten naisteniltaan.. Arvasin, että kun yhdessä tapaamisessa käy, niin se on sitten menoa =) Mutta jos skippaisin sen kuitenkin, aikamoiset kustannukset tulee.. Ellei joku sitten innostu ottaan hotellihuonetta puokkiin.... =D

Joo, eipä mulla taas muuta, niin OPELLE vielä piti sanomani siitä perinnöllisestä sairaudestasi, että onneksi se ei ole kuitenkaan mitään kamalan vakavaa, vaikka vakavalta kuulostikin ensin (siis ainakin mun korvaan)Ja onhan se hyvä, että laihtumisen syy selvisi. Tsemppiä sinne!

Ikarus

tiedoksi että jokainen ei kerkee lukea kaikkia juttuja että tiedoksi itelles vaan semmonen asia!!! kyllähän se on helppo taas länkyttää sillä.

sitten toinen asia joo oon tavannu joitain eloisia mutta esimerkiksi itse et ole sanaakaan sanonut mulle,melkeempä kun oon tapaamiseen tullut niin oot lähtenyt lätkimään saman tien! morjenstanu oot tainnu joskus alussa mutta siihen se onkin jäänyt.

sitten muuta: oisin mielelläni halunut hannelin,oinasmamman,yms nähä nekun tuskin tulee joka tapaamiseen..minik tapaaminenkin jäi välistä syystä että esikoinen kipeenä VAI oisko pitänyt tuoda se kipeenä sinnekkin ja tartuttaa muut??? aivan ei munkaan mielestä!

esitin asian mun mielestä ihan ok:sti niin johan se pia sieltä kärkkäitä viestejä laittelee,sori kun mulla ei oo aikaa notkuu tässä koneella 24/7!!! tai mennä jokaiseen tapaamiseen kun mulla on muutakin hoidettavaa ja menoa!

kyllä mua taas suorastaan ketuttaa tää koko asenne,mun mielestä on turhaa mennä sitten kuvaan jos ei halua naamaansa näyttää! mua itteäni ei peen vertaan haittais jos jotkut näkee kuvia jotka kinkereille ei pääse,tästä voi taas päätellä että ei päässeet suljetaan piiristä ulos!!!! näinä se vaan menee..mutta hauskaa loppupäivää kaikille,yritän lukea kaikki viestit ettei tartte sanoa että ' kuten edellisistä viesteistä' ...:D

niin ja nykyään voi kuviakin muokata niin että ne ketkä naamaansa ei halua näyttää voidaan peittää...

siis ei joku voi olla noin julma!!!!

mulla ei kyllä tulis mieleenkään tulla tapaamiseen arvostelee ihmisiä! jokainen on omanlainen yksilö :)

tommosta koppasisin kuonoon kun osuis kohalleen ;)

mie jo ihmettelinkin mihin sie katosit. Kun sut hyväksyin mut kohta sinuu ei jäsenlistal näkynykkään enää. Toivottavasti saat onnistumaan, voin myös laittaa sulle kutsun jos vaan viitit antaa sun sähköpostiosoitteen mulle. Tai pistät sen mulle osoitteeseen putsinen @ yahoo.com (ilman noita välejä tietty)

Jep. Minäpä sitten poistunkin täältä sitä ulkopuolisuuden tunnetta aiheuttamasta.

meneepähän tämäkin aika johonkin yleishyödylliseen.

morjenttes! :)

oinasmamma

KIITTÄÄ KAUNIISTI kinkereiden järjestäjiä ja mukana olleita! Kylläpä elo- (ja heinä- ja syys-) kuussa syntyneet olivatkin mukavan oloisia lapsosia niiden mammoista nyt puhumattakaan. Ja iso kiitos myös Erialle kuvien lähettämisestä! Minäkin ilahduin niistä kovasti vaikka meidän poika niistä loistaakin poissaolollaan; höyhensaarilla oli silloin mukavampaa. Pitääpä laittaa Villalle postia, jotta saa lisää kuvia.

Meillä oli jostain syystä nettiyhteys poikki koko viikonlopun ja alkuviikon - raivostuttavaa! Kylläpä sitä on tullutkin riippuvaiseksi netistä, sillä tuntui, että mikään ei suju, kun ei pääse koneelle. Laskujakin piti käydä maksamassa automaatilla; sinänsä pieni homma, mutta tuntui vaivalloiselta, kun sen on kotona tottunut tekemään. Me oltiin ennen kinksuja reilu viikko mökillä, joten olen ollut melkein kaksi viikkoa lukematta pinoja. Pihalla siis, mutta sehän ei ole mitään uutta.

Meillä tehdään ylähampaita, joten elo on kuolaamista/kitinää. Edelliset hampaat puhkesivat jo neljä kuukautta sitten, joten aika harvakseltaan niitä tuntuu siunaantuvan, mutta eipä niitä olla erityisesti kaivattukaan. Tissin pureminen onnistuu kahdellakin nysällä.

Nyt taidan lukea aikaisempia pinoja, joten poistun ma.

Opemammalle iloista syntymäpäivää!

Töppönen

Ja terveisiä Muumimammalta sekä muulta väeltä. On ne vaan ihania, vallan mainio kesäkohde tällaiselle lapselliselle lapsiperheelle. Miähen kanssa istuttiin Muumitalossa intopinkeenä ja koetettiin muistaa, että me ollaan jo aikuisia ja tämä on isompi kokemus lapsille kuin meille. Menkää kaikki sinne reissua suunnittelevat ihmeessä käymään. Meille tämä kesäkuinen visiitti on ilmeisesti tullut traditioksi, väkeä vähän ja muutoinkin homma siellä pelaa erinomaisesti.

Tähän pinoon on oli kertynyt miäletön määrä viestejä. Oli kiva kuulla Jmistä, Emppusimpusta, Hanhikista, Papunasta ja yksi ylitse muiden tällä kertaa pitkän poissaolonsa takia, kiva kun kirjoittelit PICAPICA! Osan viesteistä luin eilen Miähen kännykällä, mutta ihan kaikkia en saanut auki. Enkä yhtäkään sen jälkeen, kun oli oman viestini lähettänyt. No, joka tapauksessa tekniikka on ihmeellistä. Keskustelu oli erittäin tarpeellinen ja johti ainakin minulle mieluisaan lopputulokseen, suljettuun yhteisöön. Joku viisas sen täällä kirjoittikin, että kun kerta porukka on jo muodostunut melko tiiviiksi (enkä nyt tarkoita mitään sisä- enkä ulkopiirejä, enkä mitään siltä väliltä) niin miksei siirryttäis jakamaan asioita turvallisemmille vesille? KAIKKI HAKEMUSTA JÄTTÄMÄÄN! Ja Peevelille vielä tuhannes kiitos yhteisön perustamisesta.

Minäkin Babybel sain jonkun nikin vuodelta papu..voi kiesus. No, sen kanssa on elettävä.

Ja kun en kerta muuta nyt tähän keksi niin onkin hyvä lopettaa.

E...Pumpuli, jolle tämän pinon viestimäärä lensi yli hilserajan...

AINII, lomakohteista kyseltiin. Me oltiin siellä Roomassa 4 päivän matkalla vuosi sitten keväällä ja mahtavaa oli. Ihan kerrassaan vaikuttava, niinkuin vaan voi kuvitellakin. Rooma eli amoor =)

mä en kyllä yhtään ainaskaan osaa semmosta duunailla..ehkä pumpuli tai joku muu ehkä vois osaa?? antakaahan palautetta tosta jutusta?!!! mitä mieltä ootte arvoisat ruttuiset elomammat ;D

Omantunnontuskat on kovat täälläkin työhönmenon johdosta, ja mietityttää kanssa että kuinka vaikuttaa yöuniin pojalla...Juo edelleen pullollisen maitoa puol neljän maissa joka yö, ja välillä jatkaa samantien unia mutta sitten on niitä öitä kun viime yö, että jää hereille- sängyssä seistä töröttää ja huutelee. Siinä voi mennä viiteenkin hereillä ja sitten tyttö herää kuuden jälkeen. Ja oon varautunut siihen että kun töistä tulee kotiin niin oon lasten kanssa ja sylittelen, saa kotihommat jäädä vähemmälle, ellei mies sitten tajuais osallistua enemmän:) Mutta iteppä änkeen jo työelämään, turhaa siis valittaa kun päätös on tehty, nii-in. Voimia teidän symbioosivaiheen muutokselle, kyllä se siitä helpottaa!

Emppusimppu ja väsymystään kitisevä Elmeri

Ihan hyvää hyvyyttäni minä ja muut tässä tarjouduimme maksumiehiksi, mutta antaa asian sitten olla. Väärinkäsityksiä väärinkäsitysten perään...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat