Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huvitti vain yksi tilanne..

Vein lapset lapsiparkkiin, kun piti etsiä ystäväperheen lapselle synttärilahjaa ja oli kova kiire. Jätin lapset siihen parkkiin ja laitoin oven perässäni kiinni. Ohi käveli kaksi kolme- neljäkymppistä miestä ja toinen tuijotti minua niin pitkään ettei huomannut kynnystä ja kaatui maahan. :O Nolona nousi ja jatkoi matkaansa. Samaan aikaan n. 40v mies tuli mua vastaan ja iski silmää. Mä menin ihan hämilleni ja tiputin rahapussini ja kaikki pikkurahat levisi pitkin lattioita, ja tämä 40v ja nuori vartijapoika tulivat niitä siihen keräämään. Voi helkutti, oli muuten pikkasen sekava tilanne ja hetkessä tapahtui kamalasti. Jälkeenpäin nauratti.. :)

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotta olis helpompi valvoa, isommat otti pikkukärryt, joista toiseen laitoin vauvan istumaan ja toiseen kerättiin ostokset. Hienosti meni kassajonoon asti: silloin esikoinen yritti livahtaa karkkihyllylle, otin yhden piiiitkän askeleen hänen peräänsä - ja samassa tajusin istuvani jalat levällään pyllylläni kaupan lattialla! Kenkä vähän luisti... :D Eihän siinä, nauroin vaan ja nousin ylös. Eikä edes hävettänyt vaikka populaatiota oli puodissa palllljon... :)

Toinen huoltsikan kassana ja toinen kaupassa. Oon ollut ihan ihmeissäni - otettu toki - koska olen oikeasti ylipainoinen ja muutenkin aika homssuinen av-mamma... Mukavasti se on piristänyt kun on huomannut, että se aiemmin kehuttu kasvojen kauneus ja (nykyinenkin) uhkeus vissiin vielä miellyttää miesten silmää, vaikka itse tunteekin olonsa to-del-la rumaksi.

itselläni oli päällä valkoiset kangashousut, ruskea pitkähihainen trikoopaita ja ruskeat kiilakorkokengät... Ei mitenkään huomiotaherättävät.

ap

ihan komea mies oli munkin silmään vaikka olenkin 26-vuotias. Eikä tässä ollut tarkoitus leuhkia tapauksella, tilanne vain oli niin hauska...

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat