Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletteko jääneet kotiinne ja pyytäneet miestänne lähtemään. Vai oletteko singahtaneet johonkin vuokra-asuntoon?

Haluaisin ostaa jonkun kivan kolmion, mutta mietin että pystynkö kökkimään pettäjämieheni kanssa tässä talossa enää kovinkaan kauan. Ja tämähän pitäisi saada myytyä ennen kuin rahalla saisi uuden.

Lapsiakaan ei viitsisi retuuttaa paikasta toiseen.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sillä hetkellä olin tosi tyytyväinen että emme ikinä ostaneet omaa asuntoa/taloa.

Hain asuntoa, ja 3 viikkoa myöhemmin sain uuden vuokrakämpän ja muutin sinne. Minä lähdin, sillä joka tapauksessa halusin pois siitä kämpästä ja koska minä halusin erota, niin minusta se oli reilumpaa näin.

mies myi kämpän ja osti rahoilla uuden. en ottanu melkeinmitään. vaan sen verran että pääsi alkuun uudessa. ajattelin että se kämppä mitä ex-mies osti jää kuitenkin lapsille ja niillä on hyvä olla ku käy siellä joka toinen vloppu. no, mies myi sen ja on käyttäny kaikki rahat mitä tuli voittoo (iso summa). nyt en edes saa elareita ku sillä ei oo rahaa enää. kivakiva! harmi ku luottaa siihen toiseen liian paljon. jos olisin sillon tienny olisin ottanu osaani ja laittanu vaikka lapsille säästöön.

Kyllä kai se pääsääntöisesti menee niin että se kenen luona lapset enemmän ovat, saa jäädä kotiinsa eikä etsiä lasten kanssa uutta asuntoa?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat