Seuraa 

Auttakaa tyhmää...

Siis jos ei ole " mitään käsitystä" edellisistä kuukautisista mutta mahdollisen hedelmöittymisen suurinpiirtein tietää, kuinka pian tästä raskaustesti näyttää tuloksen???

Niin tekis mieli jo tehdä testi mutta taitaa olla vielä liian aikaista...

Kommentit (2)

olen testannut aiemmin aikasintaan sinä pvänä kun menkkojen pitäs alkaa ja mulla näyttäny jo plussaa silloin. Mietin nyt samaa,et kun oireita on niin kuinkahan aikasin sitä jo uskaltais testata.Mikä kp sulla nyt on?

Mä olen toistaiseksi hieman poikkeava kuumeilija kun en tiedä edes kiertoni pituutta :o/ Jotenkin on jäänyt kirjaamatta ylös menkat vaikka joka kerta olen aikonut. Kuumeilu alko oikeestaan kunnolla vasta nyt kun on jo jätetty ehkäisy pois. Niin eli en edes tiedä koska seuraavat menkat pitäis alkaa...

Päätettiin mieheni kanssa tässä viime kuun lopussa, että annetaan kolmannelle lapselle mahdollisuus...vaikka olin jo itse päättänyt että lapsilukuni on täynnä. Mieli muuttuu kummasti kun lapset kasvaa :o)

Nyt sitten toivon et olis tärpännyt heti (mikä ei ole varmaankaan todennäköistä) ja mietin jo kuumeisesti nimiä :o) No, jos malttais vielä odottaa heinäkuun alkuun ja jos vielä on hiljaista menkkojen suhteen kirmaan apteekkiin testiä hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat