Vierailija

Katsokaa tänään mtv3 klo 20.

Sivut

Kommentit (223)

Oikeesti ihmiset (ei sikiöt):

Kun se sikiö ei ole kuolleena syntynyt (siis ihmiseen verrattava olento) vaan niin nuori ihmisen alku joka kuolee jos syntyy ennen alkujaan. Mitä väliä keskeytyykö raskaus itsestään vai avustettuna: SE EI OLE MURHA.

Siinä on ihan lääketieteelliset rajat SUOMESSA milloin abortti suoritetaan. Niitä ei tehdä enää kun viikkoja on riittävästi. Käsittääkseni viimesellään raskaana olevan naisen tappaminen on vakavempaa kuin naisen joka ei ole raskaana -saahan silloin kaksi ihmistä kuolleeksi. Se syntymätönkin siis on ihminen.

Kiinassa jos ei ole lupaa synnyttää niin se abortti voidaan tehdä väkisin viimesillään olevalle...

Nro 90 ei ota huomioon mitä tapahtuu jos abortit kielletään: kotitekoset abortit lisääntyy joka lisää naisten kuolleisuutta, nainen menettää hedelmällisyytensä jos säästyy hengissä, jos lapsi ei kuole niin vammaantuu. HYVÄ? Tai samat tulokset saadaan jossain hikisen pakettiauton sisällä kun joku suorittaa rikoksen naisen puolesta..

Ihmisen taposta en ole sitten puhunut mitään: sano vielä kerron että abortti on murha niin sua voidaan syyttää herjaamisesta! Kun aborttiin on LAKI ja abortti tehdään ennen rv 12 TAI tilanteen vakavuuden mukaan ennen rv 24 niin sulla ei ole MITÄÄN oikeutta syyttää ketään murhaajaksi.

Syntyneen hengen riisto on vakavempaa kuin abortoiminen sen sallimien viikkojen aikana! Ja missään en sano että syntyneen saa tappaa!!! Tai rikkoa aborttilakia.

Ajatelkaahan seuraavan kerran sitä että tämä ko viiden lapsen äiti vastustaa aborttia älkääkä haukkuko!!! Idiootit!! Teki mitä vaan niin saa haukut niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sillä ei ole muhun sitten niin mitään vaikutusta. Sovitaanko, että te elätte elämäännen niin kuin haluatte ja me abortin kannattajat niin kuin haluamme. Valinnan vapaus on sekin itseisarvo, ja suuri sellainen. Nimenomaan naisen aseman kannalta.

Vaikka sinä et aikanasi pystynyt muun laiseen ratkaisuun, turha kuvitella, että aborttia vastustavat eivät koskaan joutuisi todella vaikeisiin tilanteisiin yllätysraskauksien yms. kanssa. Mutta elämä kantaa, jos sen antaa sen tehdä. Jos ei edes ole omassa elämässä sellasita vaihtoehtoa kuin oman vauvan listiminen, niin silloin sitä yleensä osaa etsiä ne positiiviset ratkaisut ja mahdollisuudet parantaa sitä omaa tilannettaan, sen sijaan että alkaisi märehtiä että " voi voi kun mulla on niin vaikeaa en mää voi pitää tätä lasta" ja sen jälkeen olla sitä mieltä, että se oma syy oli se maailman paras.

Vierailija:

Lainaus:

Yleensä nämä abortinvastustajat tuntuvat olevan sellaisia henkilöitä, jotka ovat saaneet elää sellaisen elämän, ettei heidän tarvitsisi paljoakaan puntaroida, pitääkö vai eikö lapsen, kun tulevat (tavalla tai toisella) raskaaksi. Heillä löytyy lapsen pitämiseen lähes aina se jokin hyvä vaihtoehto.

Mutta niinhän se menee; niin kauan on helppo vauhkota jostakin asiasta mustavalkoisesti, kun ei ole itsellä siitä kokemusta. ;)

Onhan se surullista että vuosittain abortoidaan tuhansia sikiöitä, mutta vielä surullisempana pidän sitä, että yhtä paljon maailmaan syntyy lapsia, joiden kohtalo on aborttiakin julmempi; me kaikki olemme nähneet dokumentteja näistä lastenkodeista, joissa lapset kituvat siihen asti, kunnes menehtyvät. Ja vain siksi, että heidän äideillään ei ollut mahdollisuutta aborttiin joko rahan, uskonnon tai aborttilain takia. :(

Eli siinä voitaisiin puntaroida, kun näemme lapsen, joka on ollut koko elämänsä sidottuna sänkyynsä, makaa omassa ulosteessaan - kovat kivut ja säryt kun uloste ja virtsa on syövyttänyt ihon rikki ja aiheuttanut pahoja tulehduksia, vaikka mitään ihmiskontaktia ja kosketusta, nälissään jne. niin kumpi on pahempi vaihtoehto; abortti vai koko elämänsä ajan kestävä kidutus kuolemaan asti?

Kunpa abortinvastustajat suuntaisivat energiansa näihin lapsiin ensisijaisesti, eikä niihin syntymättömiin, joiden kohtalo on abortti.

t:8 - klö

Vierailija:

Lainaus:

Kullähän sitä vastuuta kantaa kun tekee abortin. Vastuutonta olisi synnyttää ei-toivottu lapsi kehnoihin olosuhteisiin tai muuten vaikeaan elämäntilanteeseen.

Ja jos joku moralisoija täällä on harrastanut seksiä ainoastaan silloin kuin tahtoo lapsen, niin otan osaa...

Mikä se muu olisi? Luonto saa hoitaa pois tarpeeksi katsomansa. Keskenmenoja tapahtuu, mutta tässä nyt puhutaankin ihan tarkoituksella aiheutetusta keskeytyksestä.

Mutta nyt en ymmärrä ap pointtiasia. Mitä haluat sanoa?

Itse olen tehnyt abortin. Mitä toivot minun tuntevan, kun katson kyseisen ohjelman?

Mihin pyrit?

Jos haluat minun tuntevat abortista huonoa omaa tuntoa tms. niin siinä kyllä epäonnistut.

Työskentelen kätilönä, ja olen ollut mukana kyseisessä toimenpiteessä. Jopa sellaisessa, jossa abortti on tehty hyvin myöhäisilläkin viikoilla (jolloin siis sikiö on synnytetty, eikä enää kaavittu tms.). Olen lukenut ja nähnyt paljon materiaalia aborteista. Olen nähnyt paljon aihetta käsitteleviä dokumentteja jne.

(Ja olen jopa kahlannut läpi kaiken maailman abortti-hömppäsivut, mitä täällä netissä pyörii; joissa annetaan ihmisille valheellista tietoa jne.)

Ja olen saanut kaksi ihanaa lasta.

Siltikään omatuntoni ei soimaa minua 15 vuoden takaisesta abortista.

Ei ole mitään järkeä tuoda maailmaan tuhansia lapsia, joita ei kukaan halua tai kaipaa. Raskaudet salattaisiin ja vastasyntyneitä tapettaisiin & heitettäisiin roskiin/haudattaisiin takapihalle jos abortti ei olisi laillinen. Naisten tehtävä ei ole synnyttää lapsia hedelmättömien parien adoptoitaviksi. Lapset ovat ensisijaisesti vanhempiaan varten ja jos äiti ei lasta halua niin sellaista ei tarvitse syntyä. Vai keksiikö muka joku miksi maailma tarvitsisi yhtään ylimääräistä ihmistä kun lajimme ei ole kuolemassa sukupuuttoon?

Ensimmäisillä viikoilla melkein kaikkien selkärankaisten sikiöt näyttävät lähes samoilta. Abortissa ei ole mitään väärää, koska sikiön hermosto on niin kehittymätön ettei se tajua maailman menosta tai olemassaolostaan yhtään mitään. Sikiö ei todellakaan ole ihminen... vaan se vasta kehittyy sellaiseksi jos sattuu onnistumaan.

Minua naurattaa ne säälittävät ihmiset, jotka uskovat jotain valheellista aborttivastaista propagandaa.

että täällä ei vielä kukaan abortin vastustaja ole myöntänyt syövänsä lihaa. He vaan sulkevat korvansa moisilta puheilta!

Minä alankin tästä lähin huutelemaan lihaa syöville ihmisille, että ovat murhaajia ja rääkkääjiä ja kauheita ihmisä kun päättävät viattoman eläin raukan hengen vain oman tyydytyksensä takia!

Sillä nykyaikana lihansyönti ei ole enää pakollista, ihminen pärjää ilmankin ihan tutkitusti!

Niin että on täällä kumma murha porukka toisia arvostelemassa. Lasketaanko kuinka monta viatonta eläintä on tapettu yhden abortin vastustajan syötäväksi ja kuinka monta sielua on minun takiani menetetty!?

0- aborttia

0-eläintä

Ja en muuten vastusta aborttia alkuunkaan! En vastusta myöskään lihansyöntiä....mutta voisin nyt alkaa vastustamaan. Kun muutkin ihmiset kerta puuttuu toisten asioihin niin suurella innolla!

Jos ihminen haluaa itse kuolla ollessaan täysissä sielun voimissa vaikkapa parantumattoman sairauden kohdatessa tai elinkautisen vankeuden uhatessa, se on hänen oma toiveensa. Syntymätön lapsi ei saa itse päättää elääkö vai ei. Siinä se ero. Onko oikeen, että hedelmöityshoitojen avulla yritetään epätoivoisesti saada lapsia aikaan ja samaan aikaan syntymättömiä tuhotaan?

Vierailija:

Lainaus:

tapahtuu tähän yhteiskunnan sallivaan suhtautumiseen abortteihin. Ei voi olla oikein että vuosittain 10 000 ihmisenalkua saa surmansa. Esim. sinulle kätilö toivoisin ettet kenellekään suosittele aborttia.

Hmm, miten luulet että olisi jo käynyt, jos ne kaikki maailman keskeytetyt raskaudet olis viety loppuun.. kuule, en usko että kovin hyvin. Ihmisiä on miljardeja liikaa jo nyt, ja jos abortteja ei olis koskaan kellekään tehty, me tapeltas jo täälläkin vedestä. Tajuatko pahvipää mitään.

Sulle suosittelen elokuvaa Lilja 4-ever. Miksi Liljan kohtalon saavia lapsiakin pitäisi synnyttää. Jokainen nainen itse tietää haluaako lasta vai ei, tai onko mahdollisuus antaa lapselle turvaa vai ei. Älä kuule puhu muiden puolesta asioista joista et mitään tiedä.

Vierailija:

Lainaus:

Aivan varmasti sikiö kärsii kun se kiskotaan kohdusta ulos

Käsittääkseni pienillä viikoilla abortoidulla sikiöllä ei ole edes hermosto tarpeeksi kehittynyt kivun tuntemiseen. Ja joka tapauksessa se ei ymmärrä vielä yhtikäs mitään.

Tällä periaattella olet varmaan muuten kasvissyojä. Vai onko vain sikiöitten kärsimyksellä sulle jotain merkitystä?

idunsyöjän puhetta..

Jo aikojen alusta ihminen on metsästänyt ravinnokseen lihaa. Voisinpa melkeinpä veikata ettei teillä heinänsyöjillä olisi siihen aikaan ollut paljoakaan hengissä selviytymisen mahdollisuuksia.

Missävaiheessa maailman meno siis muuttui niin, ettei lihaa enää tarvinnutkaan syödä?

Ja nyt tämä jo karkaa alkuperäisestä aiheesta..

Vierailija:

Lainaus:

tuppaa abortin vastustajilla unohtumaan, että eläinkin on oma persoonansa. Jokainen ruuaksi tapettu lehmä on omanlaisensa. Toinen iloisempi, toinen surullisempi. Jokainen lehmä tuntee " surua" kun niiden pieni vasikka viedään ja tapetaan teidän lautaselle. Jokainen vasikka tuntee kipua kun se tapetaan. Ja kaikki tämä vain teidän nautintonne takia!

Sanoisin, että eläimiä syövät ovat vielä pahempia murhaajia kuin abortin tehneet.... eläimiä murhatessa ei ole edes oma keho kyseesä millään tasolla!

Kun seuraavan kerran tekee mieli mässäillä niillä videoilla, niin unohtakaa hetkeksi vauvojen ja taaperoiden ruumiiden äärellä nyyhkyttäminen. Ottakaa vaikka tavoitteeksi surra kokonainen vankimielisairaalallinen tyyppejä Jammuista moninkertaisiin kidutusmurhaajiin. Katsokaahan kuinka monta nenäliinapakettia silloin kuluu. Koska tietenkään abortoiduista ei syntyisi vain sarjamurhaajia. Mutta myös heitä syntyy. Sikiöistä ei tule loppuiäkseen suloisia vauvoja ja viattomia taaperoita. Kaikenlainen elämä ON arvokasta sinänsä, mutta ärsyttää tämä abortinvastaisen viestien hellanlutuisen vaaleansininen ja -punainen maailma.

mutta en olen sen verran " itsekäs huora" ynnä muuta abortinvastustajien propagandaa, että haluan harrastaa seksiä vaikken halua lasta. En siis halua lapsia, koskaan, ja mielestäni vaatimus, että minun pitäisi tämän mielipiteen ja päätöksen vuoksi olla koko elämäni harrastamatta kertaakaan seksiä on aika rankka. (Vastuuni kannan syömällä pillereitä, mutta valitettavasti nekään eivät ole täysin varmoja. Odottelen kiivaasti 30-vuotissynttäreitäni, jotta saisin sterilisaation, tosin ei sekään ole 100% varma.)

Oletteko muuten adoptiosta lässyttäjät ajatelleet, että rapiat 10000 lasta (joista melkoinen osa FAS-tapauksia ym) adoptiomarkkinoille per vuosi on aika iso luku. Joo, muutaman ensimmäisen vuoden ajan penskat kyllä menisivät kuin kuumille kiville, mutta sen jälkeen alkaisikin olla vähän haastavampaa...

En minäkään KANNATA aborttia, mutta joskus se on se paras vaihtoehto. Mielestäni aborttien määrä tulisi saada vähenemään, mutta ei abortin kieltämisellä, vaan ehkäisyvalistuksella. Edelleen tänä päivänä melkoinen osa 8. luokalla olevista mm. kuvittelee, että nainen tulee raskaaksi ainoastaan kuukautisten aikana, oikeasti järkytyin kun luin tuon, lehteä en nyt juuri muista. Vetelevät siis huoletta paljaaltaan aina kun tytöllä ei ole menkat meneillään, jessus.

Mutta eiväthän nämä teiniritsat edes ole niitä pahimpia, vaan suurimman osan aborteista tekevät ihan kypsään ja järkevään ikään ehtineet ja joka viides abortti tehdään naimisissa olevalle naiselle (imetystä on käytetty ehkäisynä tms). Joten järkevintä olisi paukuttaa koulussa kakaroiden päähän, että seksiä ei harrasteta ilman ehkäisyä koskaan, kertauskurssin aiheesta voisi pitää viiden vuoden välein aina hedelmällisen iän loppuun asti. Ja penskoille ilmaisia kortsuja ja pillereitä. Ja muistakaahan opettaa pojillenne ja tyttärillenne kortsun käyttö, koulu ei sitä välttämättä tee.

Ja vaikka se ehkäisi viimeisenä vasta estämällä hedelmöittyneen munasolun kiinnitymisen , se ei ole murha. Niin kauan kuin munasolu on irrallaan, ei raskaus ole alkanut. Siinä vaiheessa kun hedelmöittynyt munasolu on äidin kohdussa kiinni, on raskaus alkanut. Sen jälkeen abortointi on hengen riisto, en puhuisi ihan murhasta kuitenkaan. Itse hyväksyn abortin silloin, kun äidin henki olisi raskauden ja synnytyksen takia vaarassa tai nainen olisi tullut raskaaksi raiskauksen seurauksena. Aina abortissa kuitenkin tapetaan sikiö (ihminen), se asia ei muutu miksikään, joten mitään muita syitä en voi hyväksyä moiseen tekoon. Ei siellä abortointivaiheessa mitään solumöykkyä ole, vaan ihmisen näköinen olento, ihminen.

NAISELLA PITÄÄ OLLA VALINNANVAPAUS!

Taas joku jeesustelee täällä, kuinka abortti on murha.. joskus elämäntilanne on vaa se, ettei ole muuta vaihtoehtoa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat