Vierailija

Asumme ns. hienostokaupunginosassa Helsingissä. Tarha on täynnä ihan hulvattoman kamalia lapsia. Vähän väliä joku saa kivestä, lelusta, hampaista, varastetaan tavaroita ja muutenkin meno on aivan raivokasta?

Pännii myöskin ne kaikki vessa, pimppi, perse, paska yms. super-tyhmät tapan sut jutut! Kenen 4-vuotias niitä siellä levittelee?! Mistä ihmeestä lapset yleensä oppivat näitä juttuja?

Onko joku unohtanut kasvattaa omansa kunnolla. Käsi ylös mammat!

Raivostuttaa!

Pee äs turha syyttää kaupunkilaisuutta tästä asiasta. Voi niitä lapsia kaupungissakin pistää aisoihin...

Kommentit (11)

Siellä ei ole tuollaista. Peppu ja pimppi-juttuja nyt varmaan jutellaan missä lapsia ikinä onkin, mutta lyömistä, puremista yms ei ole ollut, ei sellaisista ainakaan koskaan ole tullut juttua vanhempainilloissa tai vanhempainyhdistyksessä. Eikä sieltä mitään varastellakaan, vaatteet ja tavarat pysyy lokerossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä se onkin niin, että se on sinun lapsesi, joka antaa niitä pahoja vaikutteita muille? Jos ei meinaan osaa edes vieraiden läsnäollessa olla kunnolla, vaan puhuu vessajuttuja.

Vierailija:

Lainaus:

Sen takia mä narisenkin, että mä en halua lapseni olevan moisten vaikutusten alainen. Eilenkin yritti purra, puhui vieraallemme vessajuttuja ja oli muutenkin agressiivinen.

Kaikkeni olen yrittänyt, mutta 4-vuotiasta ei voi tynnyrissäkään pitää!

hienostokaupunginosista (uravanhempia ja curling-kasvatusta) ja sitten niistä köyhistä lähiöistä (ongelmia elämän hallinnassa). Me asutaan tukevasti keskiluokkaisella alueella ja lapset on melkein poikkeuksetta hyvin kasvatettuja ja mukava tenavia. Viereisen " paremman" alueen puistoissakaan en viitsi enää käydä, kun siellä meikatut ja trimmattuvartaloiset äidit vaan katsoo vierestä, miten heidän trendivaatteiset lapsensa viskovat hiekkaa meidän tavislasten päälle...

Sen takia mä narisenkin, että mä en halua lapseni olevan moisten vaikutusten alainen. Eilenkin yritti purra, puhui vieraallemme vessajuttuja ja oli muutenkin agressiivinen.

Kaikkeni olen yrittänyt, mutta 4-vuotiasta ei voi tynnyrissäkään pitää!

Vierailija:

Lainaus:

Asumme ns. hienostokaupunginosassa Helsingissä. Tarha on täynnä ihan hulvattoman kamalia lapsia. Vähän väliä joku saa kivestä, lelusta, hampaista, varastetaan tavaroita ja muutenkin meno on aivan raivokasta?

Pännii myöskin ne kaikki vessa, pimppi, perse, paska yms. super-tyhmät tapan sut jutut! Kenen 4-vuotias niitä siellä levittelee?! Mistä ihmeestä lapset yleensä oppivat näitä juttuja?

Onko joku unohtanut kasvattaa omansa kunnolla. Käsi ylös mammat!

Raivostuttaa!

Pee äs turha syyttää kaupunkilaisuutta tästä asiasta. Voi niitä lapsia kaupungissakin pistää aisoihin...

Eikä mitään koskaan varasteltu, hajotettu tai muutenkaan mitään ikävää sattunut.

Päiväkoti on keskisuuren kaupungin lähellä sijaitsevalla pienellä paikkakunnalla, asiakkaat lähinnä hyvin tavallisia keskiluokkaisia perheitä, ei hienostoa. Ilmeisesti onneksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat