Vierailija

Todella uskomatonta! Soitin juuri lääkäriin ja väittivät lapseni nimen olevan nykyään se, mikä oli syntyessä vaikka vaihdettu 10 v sitten. Myös sosiaaliturvatunnus oli sama. Isän nimi oli eri sekä osoite ja puhelinnumero.

Pakko olla käynyt niin, että joku joka tietää tyttäreni nimen ja sotun on käynyt siellä väärillä tiedoilla.

Aika uskomaton juttu!

Kommentit (4)

Olin kyllä todella hämmästynyt äskeisestä. Tosiaan kertoivat puhelimessa " isän nimen, osoitteen ja puhelinnumeron" jotka olivat kaikki vääriä.

Menemme tyttäreni kanssa tänään vastaanotolle niin täytyy kysellä tarkemmin. Pakko olla niin, et joku käynyt väärillä tiedoilla.

Näin voi ilmeisesti käydä kun ei lääkärissä vaadita todistamaan henkilöllisyyttään. Aika jännää kun miettii miksi joku noin tehnyt? Miksi ei ole voinut asioida oikealla nimellä?

Eli he eivät saa tietoja väestötietojärjestelmästä, vaan teiltä.

Husin labrassa oli lapseni nimi vielä minun sukunimelläni, kun vein hänet neljävuotiaana labraan. Olemme kuitenkin antaneet hänelle isän nimen, kun hän oli kaksikuinen. Niinpä hän oli labrassa nimellä MinunSukunimi Tyttö. Hän ei ollut koskaan käynyt vielä labrassa synnytyksen jälkeen ja heillä oli vain se alkuperäinen tieto, mitä saivat väestötietojärjestelmästä. Minun piti kelakortin avulla näyttää, mikä lapsen oikea nimi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Olin kyllä todella hämmästynyt äskeisestä. Tosiaan kertoivat puhelimessa " isän nimen, osoitteen ja puhelinnumeron" jotka olivat kaikki vääriä.

Menemme tyttäreni kanssa tänään vastaanotolle niin täytyy kysellä tarkemmin. Pakko olla niin, et joku käynyt väärillä tiedoilla.

Näin voi ilmeisesti käydä kun ei lääkärissä vaadita todistamaan henkilöllisyyttään. Aika jännää kun miettii miksi joku noin tehnyt? Miksi ei ole voinut asioida oikealla nimellä?

lapsenne nimen alle tai sitten teidän asioidessanne tuli vahingossa esille toisen lapsen tiedot. Vaikeaa uskoa, että jollakin olisi tiedossaan lapsesi koko sotu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat