Vierailija

Mä en kestä enää tätä rajoittamista. Muuten on ihana mies, mutta en saa tehdä sitä, enkä saa tehdä tätä. Kodin pitäisi olla sellainen ja tälläinen ja minnekään ei oikein saisi mennä.

Polttareista on tulossa kyllä tosi hurjat. On miesstripparia, hirveä määrä viinaa ja risteily jalkapallojoukkueen kanssa.

Karkaanko miehestä huolimatta?

Kommentit (17)

Minäminäminäminäminä. Lempataan miehet pikkusyistä - kuten ap sanoi kyseessä on muuten ihana mies, ja te muutamasta lauseesta tuomitsette parisuhteen huonoksi ja mahdottomaksi jatkaa!! En tunne ap:tä, mutta todellakin ihmettelen tätä " itsenäisyyden" ylikorostamista. Parisuhde on KOMPROMISSEJA ja TOISEN KUNNIOITTAMISTA! Itsellä ei tulisi mieleenkään lähteä tuollaisiin polttareihin! Omassa miehessä on ihan tarpeeksi!

Yhtään en ihmettele että niin moni avioliitto - ja vielä useampi avoliitto - päättyy eroon.

Mieti myös niinpäin, että miehesi haluaisi polttareihin jonne tulossa naisstrippareita ja vaikka vaisten lentopallojoukkue. Paljonko naurattais silloin. Ja entäs jos mies väen vängällä sinne haluais mennä ja päättäis karata. Ei hyvä heiluis.

Meillä nyt ei maailma siihen kaadu, vaikka polttareissa joku strippari oliskin, mutta mietityttää vähän sellainen, että miksi pitää järjestää sellaiset juomingit, joista voi tulla parillisten puolisoille pahamieli ja puolet juhlijoista joutuu käymään kotona kauhean taiston pääseekö mukaan vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

polttareissa. Minua ei haitannut yhtään. Pettää voi vaikka roskia viedessä. Mä luotan kyllä, mies ei!

ap

No sittenhän asia on selvää pässinlihaa. Sinä saat mennä niihin polttareihin, eikä tarvi lupia kysellä. Kyllä se niin täytyy olla, että jos toinen saa kulkea, niin kyllä sinunkin sitten on saatava. Ja voithan kysellä mieheltäs, mitä niissä polttareissa, missä hän oli mukana, oli niin paheksuttavaa, että sinulle ei voi samaa suoda. Ja samaa mieltä olen siinä, että pettää voi vaikka missä, ei siihen polttareita tarvita.

Mutta edelleen olen sitä mieltä, että jos polttarit järjestettäis vähän fiksummin, niin ei tulis niin paljon turhia taisteluita pariskunnilla.

Vierailija:

Lainaus:

Minäminäminäminäminä.

No onhan se älytöntä, että toinen vain kieltää toista menemästä. Terveessä suhteessa molemmat saavat mennä kohtuuden rajoissa. Holhoukseen asetetut on eri juttu, heidän osaltaan on parempi, kun on joku järkevämpi päättämässä tuollaisista

Vierailija:

Lainaus:

Mä en kestä enää tätä rajoittamista. Muuten on ihana mies, mutta en saa tehdä sitä, enkä saa tehdä tätä. Kodin pitäisi olla sellainen ja tälläinen ja minnekään ei oikein saisi mennä.

Polttareista on tulossa kyllä tosi hurjat. On miesstripparia, hirveä määrä viinaa ja risteily jalkapallojoukkueen kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

Toivooko morsian mahdollisesti juuri tosikännisiä jalkapalloilijoita seurakseen? Ja onko sulhanen iki-ihastunut morsiamensa ystävättärien tyylitajuun ja suunnitelmiin? Ehkä...

Mun mielestä tuommoiset jutut ei kuulu normaalin parisuhteen viihteisiin. Lietsovat mustasukkaisuutta, antavat tilaisuuden pettämiseen - ja ihmisiähän me vain olemme.

Ihmettelen samoin kuin joku muukin, miksi tuommoisia polttareita pitää järjestää. Hyvä alku varmaan avioliitolle, kun puoliso saa jo hääpäivänä miettiä että mitähän siellä polttareissa oikeasti tapahtui...

Vierailija:

Lainaus:

Tosi " ihana" mies...

Lainaus:

Varmaan kerroitkin tuon kuvauksen miehellesi? Melkoiset polttarit. Minä en lupia kyselisi, mutta ilmoittaisin ajoissa, että osaa varautua olemaan kotna lasten kanssa.

Joskus järjestän lähdön salaa ja mies ei saa tietää, että olen ollut jossain, mitä hän ei ole hyväksynyt. Joskus taas onnistunut käyttämään vaimon viehkeyttäni ja saan hänet uskomaan, että minun on hyvä lähteä.

Tosin nuo polttarit kuullostavat siltä, että ihan suosiolla jättäisin väliin, jos kerran mies ei niin haluaisi minun tekevän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat