Seuraa 

MULLA TYTÄR JOLLE SOPII VAIN MUUTAMA RUOKA-AINE,MUTTA NYT NÄYTTÄÄ SILTÄ ETTÄ SOIJA KÄVISI.(EI IHOTTUMIA,KAKKA NORMAALI) 2VIIKOA ON NYT SOIJAA MENNYT.YÖT OVAT AIVAN MAHDOTTOMIA KOVIA ILMAVAIVOJA,VATSAKIPUA VALITUSTA ETTÄ SATTUU,EI KUITENKAAN OSAA KERTOA TARKEMMIN(VAJAA 2-VUOTIAS)KYSYMYS KUULUUKIN ETTÄ VOIKOS NOI SOIJATUOTTEET AIHEUTTAA TOLLASIA OIREITA VAIKKEI NE OISIKAAN TYTÖLLEMME ALLERGISOIVIA?ONHAN SE TIETTY ELIMISTÖLLE KOVA JUTTU KU ON MENNY VAAN HARVOJA RUOKA-AINEITA JA SITTEN SOIJAPAPUJA TULEE JOKA PUOLELTA.SITÄ VAAN IHMETTELEN ETTÄ EIKÖ SE ELIMISTÖ OIS JO TOTTUNUT 2VIIKOSSA?JA SEKIN ON OUTOO KU TOI EI OO EES JOKAYÖISTÄ SIIS VIIKOSSA VOI OLLA JOPA 2 YÖTÖ ETTEI VALVOTA..

Kommentit (2)

eli en tiedä lapsesi tavallisesta oireilusta, mutta tuollaiset oireet ovat meillä ainakin ihan allergiaoireita - toiset ruuat aiheuttavat suolioireita ja toiset ihottumaa ja jotkut ruuat kaikkia mahdollisia oireita mukaan lukien hengitystieoireet. en itse antaisi ruokaa, josta seuraa noin kovaa kipua, mutta itse osaat varmaan arvioida oireiden vakavuutta parhaiten:)

Toki elimistöllä voi mennä aikansa uuteen totutteluun. Oletko antanut soijaa pikkuhiljaa annosta lisäten? Minkälaisia soijatuotteita annat (voisiko joku muu aiheuttaa oireet, esim. jos annat jugurttia tai sisältää öljyä yms.). Oletko kokeillut tiputtaa annosta? Nuo oireet kuulostavat niin rajuilta ja tyypillisiltä suolioireilta, että kyllä sinun kannattaisi keskustella allergologisi kanssa kokeilun jatkamisen järkevyydestä. Hyvin mahdollista, etttei soija sovi tai ainakaan sellaisina annoksina, joita olet antanut. Soijahan on hyvin allergisoiva, mutta toki joillekin vaikeasti allergisillekin se voi sopia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat