Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se oli verhoiltu vitsiksi, mutta tuli vähän omituinen olo. Heillä kun on aina ollut yhteys ja ne flirttailee ja naureskelee keskenään....

Olisitko mustis?

Mulle tuli vaan vähän outo olo, ei mustis, mutta ei mukavakaan olo. En usko, että mies oikeasti haikailee naisen perään, mutta tunsin oloni jotenkin ulkopuoliseksi...

Kommentit (10)

jos tollasta vitsinäkään ehdottelee niin kyllä se siitä kertoo että himot hyrrää naapuria kohtaan.

minä olisin varmasti maassa jos mies tuollaista ehdottelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tiedän tapauksen, missä äijä pani naapurin rouvaa pari vuotta eikä vaimo tiedä tapahtuneesta vielä tänäkään päivänä. ja naapuruksia ovat edelleen... tiedä sitten panevatko. jotenkin kyllä sairasta, mutta en viitsi puuttua.

Ja mitähän sen naapurin rouvan mies ideasta tuumailis? Ryhtykään nyt sentään kimppakivaan, jos jotain säpinää kaipaatte.

*miehes on luuseri*

Tuskin hänellä pettäminen on mielessä jos sinulle asiasta puhuu - edes verhottuna.

T. yksi joka ajoittain fantasioi kimpasta, ja josta miehen kanssa vitsaillaan, mutta ei olla yritettykään viedä asiaa sen pidemmälle.

Mä taas uskon, että nimenomaan haikailee tavalla tai toisella. Ei sun miehes muuten tommosia ehdottelis. Ja jos vielä flirttaileekin naapurinsa kanssa.. =/

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat