Vierailija

Osaisko joku sanoa jotain fiksua... Mulla ollut reilun vuoden hormonikierukka. Alussa vuotoa, sitten ei mitään (imetin vielä), imetyksen loputtua viimeiset puoli vuotta säännölliset, ihan kunnon menkat. JA NYT EI MITÄÄN! Paniikki iskee. Menkkojen olisi pitänyt alkaa ainakin 4 päivää sitten...

Tuntemistani hormonikierukan käyttäjistä olen ainoa, jolla säännnölliset menkat, muilla tuskin mitään... voisiko olla, että nyt sitten vaan mullakin häviäisivät menkat kierukan vaikutuksesta? Sopisi kyllä paremmin kuin hyvin.

Raskautta en itselleni toivo, meillä on henkinen ja fyysinen lapsiluku täynnä. Mutta tiedän, etten keskeytystäkään pystyisi tekemään.

Kommentit (12)

Yritetään toki poistaa, mutta jos ei turvallisesti saada pois niin annetaan olla. Näin sanottiin neuvolassa kun soitin silloin pari kuukautta sitten. T.2

Ja kun kuukautiset jäi pois, testasin haamujen haamun joka sitten osoittautui kohdunulkoiseksi.

NImim. kuparikierukka miljoonasti parempi (kokemusta molemmista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tehkää ihmeessä se raskaustesti! Jospa tilanne onkin niin, että raskaus on kohdunulkoinen ja pitkitätte vain sen toteamista + oman tilanne heikkenemistä!

kun tuli sellainen sarja, jota en ikinä ole kokenut muuten kuin raskaana ollessa. Tiedättehän, sellainen aika nopea nykivä liikesarja... Silloin kauhistuin. Mutta yritän olla ajattelematta asiaa - ajattelen vain että tietäisin kyllä jos olisin raskaana... Sitä paitsi ei vauva mikään maailmanloppu olisi, vaikka ei niin kauhean toivottu vielä - rakas silti, jos olisi totta! T. 2

hormoonisi ovat olleet vielä kierukan laiton aikaan aikamoisessa käymistilassa ja useilla tapahtuu juuri tuon vuoden kohdalla menkoissa muutoksia ts. ne häviävät. Testi ja asia on sillä selvä.

Vierailija:

Lainaus:

Yritetään toki poistaa, mutta jos ei turvallisesti saada pois niin annetaan olla. Näin sanottiin neuvolassa kun soitin silloin pari kuukautta sitten. T.2

Onhan se kurjaa keskenmeno saada kun vauva on jo iso.

t: se kohdunulkoinen

Mäkin mietin, pitäiskö soittaa neuvolaan ja kuulla jotain todennäköisyyksiä, mutta mitäpä siitä nyt varmaan muuta hyötyä olis...

Ja raskaustesti ei houkuttele muakaan yhtään... ja mietin että JOS olisin, niin näyttäiskö se edes vielä mitään... ja mitä jos olisin, olisko vauvalla edes mitään mahiksia kierukan kanssa...ajattelin yrittää sietää tätä olotilaa vielä muutaman viikon, ennen kuin testin ryntään hakemaan...

ja enhän nyt voi olla raskaana kun meillä sekä ykköstä että kakkosta saatu ihan tekemällä tehdä...

mulla ollut tämä sama hormonikerukka kohta kuusi vuotta. Menkat hävisivät kokonaan noin vuoden käytön jälkeen, muutaman vuoden käytön jälkeen tuli n. 2 kk välein tosi vähän tuhrua. Nyt kun vaihto kohta lähenee, niin alkaa tulla säännölilsesti hiukan enemmän vuotoa. Mulla on välillä ollut ihan tyypillisiä raskausoireita, rinnat aristaa jne. ja vuosi sitten paniikissa testasin ja tietysti negaa. Myös mulla on ollu noita " muljahduksia" , mutta vähitellen olen oppinut luottamaan. Tietysti kannattaa testata jo ihan oman mielenrauhan vuoksi ja senkin takia että jos huono tuuri on käynyt, niin päätöksien /toimenpiteiden tekeminen vaan siirtyy mitä kauemmaksi testaamista lykkää. Itsellä jo normaalit raskaudet riskejä, joten tiedän etten saisi viedä läpi kierukkaraskautta vaikkei se ehkä muuten olisikaan katastofi. TSemppiä ja uskallat kyllä tehdä sen testin, jonkä jälkeen olet viisaampi ja ei tarvitse turhaa täällä spekuloida.

Itse en ole testiä tehnyt (en uskalla). Pari kuukautta sitten kysyin neuvolasta miten todennäköistä on että on raskaana, ja th sanoi että erittäin epätodennäköistä. Kummallisia oireita mulla... Ja nyt mun varmaan pitäis tehdä testi, koska välillä ihme muljahduksia mahassa. Mutta en uskalla. Hullu olen. Vauva on 9kk:n ikäinen ja kierukka asetettiin jälkitarkastuksessa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat