Vierailija

en yleensä kiroile koskaan, mutta nyt suuttumus meni yli ja pettymyksen sijaan tuli kamala VIHA.

Taustaa. Mies on työn puolesta paljon iltaisin poissa. Yleensä kyseessä on kostea illallinen. Hän myös polttaa silloin, vaikka omasta mielestään ne ovat poikkeuksia... niitä on aika paljon. Huijaa mielestäni itseään myös alkoholin määrässä.

Viime vuosina olemme kokeneet rajuja juttuja. Lapsemme sairasti kaksi ekaa vuotta paljon myös sairaalassa. Läheiseni kuoli, isäni sairastui vakavasti. Pahinta oli tuomio siitä, ettemme ehkä saisi toista lasta (miehen huono sperma). Olimme hoidoissa. Loukkaavaa oli, että minä jouduin käymään piikit ja ronkkimiset ym, mutta mies ei pystynyt silloinkaan hillitsemään juomistaan tai polttamistaan. Aina lupasi parantaa tapansa ja sitten taas parin kk jälkeen saapui aamuyöstä kotiin. Kuvio on sama. Minä olen pettynyt ja itkuinen ja mies katuvainen ja lupaa parantaa tapansa...

Suuri suru iski, kun kolarin vuoksi menetimme kaksi vuotta sitten lapsettomuushoidoilla alkuun saadun vauvanalun. Olin jo keskiraskaudessa. Suru on ollut suuri. Myös oma henkeni oli vaarassa. Olin heikossa kunnossa (myös henkisesti) ja saikulla 3 kk. Viime syksynä jouduin vielä leikkaukseen ja taas yleiskunto romahti. Keväällä tulin kuitenkin raskaaksi !! ja olen ollut maailman onnellisin odottaja MUTTA

anemia vaivaa ja se, ettei mies ole koskaan kotona. Viime viikolla pidin palopuheen siitä, kuinka olen yksin lapsen kanssa enkä meinaa jaksaa työtä ja yh-eloa tässä väsymyksessä.

Taas oli niin ymmärtäväistä ja ilmoitti olevansa tällä viikolla vain kolme iltaa poissa...

Viime yönä tuli kotiin umpihumalassa ja mua yökötti katsoa sen toikkarointia. Olin saanut lapsen nukkumaan kello yksitoista ja sitten tein vielä töitä. Herättyäni mieheni menoon neljältä yöllä en enää saanut unta. Valvoin koko aamuyön vihassani. Vatsaa supisteli :(.

Vein lapsen hoitoon ja äsken avasin sanaisen arkkuni ja itsekin pelästyin, kuin huudin ja kiljuin, että turha katsella enää uutta taloa. Ja tätä raskautta sinä et pilaa!!!!!!!!!!!!!!

Mies lähti sanomatta mitään. Olen nukkunut kolme tuntia, hemoglobiin reilu 100 ehkä myös väsyttää, pitäisi jaksaa tehdä töitä, mutta olen niin väsynyt ja sekaisin, etten saa käännöstöitäni varmaan tänään valmiiksi :( ja pelkään tekeväni virheitä.

Kiitos kun sain tilittää.

Olen ihan sekaisin.

Kommentit (1)

mikä mättää. Mielestäni miehesi ansaitsi joka sanan, itse olisin voinut viellä muutaman lisätäkin. Ehkä hän nyt kelaa sanojasi mielessään ja voipi vaikka parantaa tapansa - tai sitten ei.

Onnea raskauteen, toivottavasti kaikki kääntyy paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat