Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Omalla miehellä seuraavaksi 40-vuotissynttärit. Itse olen 32. Kakkosta ei päästä elämäntilanteen vuoksi pariin vuoteen yrittämään. Eli mieheni on yli 40, kun joskus mahdollisesti raskaudun seuraavan kerran. Onko liikaa ikää?

Kommentit (9)

Keskustelimme asiasta paljon jo ennen kuin lapsia oli, ja mielestäni hän on sinut asian kanssa. Hän tiedostaa itse, ettei ehkä ole lasten turvana parinkymmenen vuoden päästä, ja haluaa siksi olla läsnä nyt, kun lapset ovat pieniä.

Kodin ulkopuoliset harrastukset hän on jäädyttänyt muutamaksi vuodeksi, ja koti-isänä eli hoitovapaalla hän oli esikoisen aikaan vuoden ja nyt lisää puoli vuotta esikoisen + kuopuksen kanssa.

Minulle äitinä tilanne on loistava. Ikäisilläni ystävättärillä samanikäiset (~37) miehet painavat pitkää päivää uraputkessa, ja äidit ovat monessa suhteessa kuin yksinhuoltajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja mielestäni oli oikein oiva ikä tulla isäksi, vaikkei se kyllä vaakakupissa painanutkaan, vaan se että rakastan häntä ja hänen kanssaan halusin perheen perustaa.

Plussaa tulee jo siitä että elämä on melko valmista tuossa iässä, on auto, talo, vakituinen duuni ja tasainen ura, eli aikaa perheelle jää reilusti. Ja se menojalka ei enää vipata alkuunkaan samalla tavalla kuin vaikka kymmenen vuotta sitten ;)

Ei se ikä vaan se asenne elämään!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat