Vierailija

Minä olen tullut rehellisesti siihen tulokseen, että kaikkien. ;) Itseäni haluan piristää ja miesten silmissä näyttää kauniilta.

Mielenkiintoisinta on kuitenkin toisten naisten vuoksi laittautuminen. Kai siinä on jotain samaa kuin miesten kilpailussa auton tai peniksen koosta. Naisille on monesti ihan sama, minkä kokoisia edellämainitut miesten vehkeet ovat. Toisilleenhan he pörhistelevät. Ja minä laittaudun näyttääkseni olevani kauniimpi kuin muut naiset. Miehet eivät välttämättä ripsiväriä sun muuta edes huomaa. ;)

Kommentit (15)

tiedän etten voi mitenkään olla kaunein, miksi yrittää sit liikoja??? yritän olla vain omalla laillani kaunis! en mitenkään rönsyilevä. ei ole MITÄÄN tarvetta olla kaunein... kunhan vaan ittellä on hyvä olla. edelleenkin makuja on niin monia. jos joku luulee olevansa kauniimpi kuin muut niin kyllä on pää täynnä pissiä! 4

hylkiöksi kun muut katsovat minua.

Luulen että jokainen nainen pukeutuu tavallaan toisia naisia varten, kuten joku jo mainitsikin, miehet eivät seuraa muotia eivätkä tunnista trendejä tai merkkejä esim. kengissä ja laukuissa. Naiset kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja töihinkin ehostan tarkemmin ajatellen ihan itseni takia sillä en halua antaa itsestäni sellaista kuvaa etten huolehdi itsestäni. Oma mies vannoo rakkauttaan olin sitten böönätty tai en!

miehen taikia 1. itseni takia 2. en kilpaile muiden naisten kanssa. laittaudun vain sen verran että miehen ei tarvitse muita katsella.. itsellä kivempi olla kun tietää olevansa ok näköinen. just lapsellista laittaa niin että olis muita kauniimpi! MAKUJA ON NIIN MONIA! sääliksi käy.

Kaupunkilaisten käsitys maatalonemännistä on suomifilmin aikainen tai vaihtoehtoisesti kuva navetasta, jossa emäntä on töissä.

Maalainen, vaikka ei maataloa olekaan.

Mieheni ei välitä muodista, itse en välitä muista miehistä, mutta toisten naisten edessä hävettää jos on ihan seinästä revityn näköinen.

Meikkaan nimittäin ollessani täällä kotona lasten kanssa keskenäni.

Siis sellaisinakin päivinä kun mies on esim. työmatkoilla eikä nähdä tosiaan ketään koko päivänä!

Toki tykkään käydä " ihmisten ilmoillakin" laitettuna, minusta kaunistautuminen on huomaavaisuutta muita kohtaan.

Vrt. katsotko kassajonossa edelläsi mieluummin puliukkoa vai missiä? Niinpä....

Vierailija:

Lainaus:

just lapsellista laittaa niin että olis muita kauniimpi! MAKUJA ON NIIN MONIA! sääliksi käy.

Eihän tässä nyt otsa kurtussa olla, paitsi sinä...?

Itseni takia siksi, että kiva ja huoliteltu ulkonäkö vaikuttaa mielialaani kohentavasti. Kotityöt sujuvat Paaljon kepoisemmin ripsarit silmisssä ja somat kotikamppeet päällä kuin lököpöksyissä ja virahtaneessa paidassa.

Perheeni takia siksi, että haluan ilahduttaa miestä ja lapsia. Mielestäni on kohteliasta huomioida perheenjäseniä pukeutumalla siististi ja nätisti.

Olen maatilan emäntä ja minulle tämä on jonkinlainen imagokysymys. En todellakaan pukeudu rehufirmojen kylkäisinä lähettämiiin lehmän kuvalla koristamiin paitoihin muualla kuin navetassa. Koska työpaikkani on kotona ja vieraita piipahtelee työasioissa, haluan olla fiksun ja filmaattisen näköinen, ehtoisa emäntä. Paras kohteliaisuus oli, tai miten sen nyt ottaa, kun ystäväni tupareissa tututustuin ihmisiin, jotka eivät millään uskoneet minun olevan maanviljelijä kuulemma juuri ulkonäköni perusteella. Enkä siis ole mikään missi, vaan ihan taviksn näköinen. Tästäpä sitten pohdintaa, että miltä se maatalon emäntä perinteisesti näyttää ;-) ??

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat