Vierailija

Olemme muuttamassa Helsingistä ns. ympäryskuntaan, hankkimassa auton, joten kai se ajokortti olisi viimeinkin hyvä hankkia... Millaistakohan ajamaan opettelu on 3-kymppisenä? En ole ikinä ollut autoista kiinnostunut, en saa sellaista edes liikkeelle. Taidan olla kaikkien ajo-opejen painajainen. Please, rohkaiskaa mua!

Kommentit (1)

En ollut ajanut yhtään autolla sitten niin missään ennen kouluun menemistä. En tykännyt autoista yhtään, ei sitten mitään kiinnostusta autoja kohtaan!!! Menin kouluun vähän " pakosta" kun aina oli joku valittamassa ja ihmettelemässä sitä kun mulla ei ole korttia?! Ajattelin että mennään sitten kun yksi läheinen vielä lupasi antaa rahat siihen! Kaikki testit meni ekalla läpi ja yhtään esim. lisätunteja en tarvinnut. Sain paljon kehuja ajamisestani jne. MUTTA, kun kortti oli kädessä niin eipä kyllä huvittanut ajaa mihinkään :( Kakkosvaihe vielä ajamatta ja tuntuu että ei edes haluttaisi mennä takaisin mihinkään radoille ja tunneille...

Jos autoa ei oikeasti tarvitse niin ei kannata koko korttia hankkia! Kun sitä on tottunut liikkumaan jalkaisin, pyörällä, julkisilla 30 vuotta niin ei ne tavat ihan helpolla pois lähde ja minusta hyvä niin. Mutta jos autoa tosiaan tarvitsee niin kyllähän se kortti on hyvä juttu :)

Siitä vain rohkeasti kouluun jos tarvetta kortille on. Olen kuullut että usein juuri ne vanhemmat opiskelijat on niitä jotka saa kortin suht helposti ja ymmärtää säännöt ja noudattaa myös niitä mukisematta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat