Vierailija

Ymmärtäisin sen, jos hän olisi esim. lomalla ja haluaisi omaa rauhaa. Mutta meillä oli sopimus, että teemme viimeistään tällä viikolla valmiiksi erään opiskelutehtävän. En pysty edistämään tehtävää yksin mitenkään, sillä se on tallennettuna kaverini muistitikulla.

Ensin otti aivoon, nyt alkaa huolettaa. Miksei hän vastaa??

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

ettekö näe koulussa, jos opiskelutovereita olette?

voi myös olla että hänellä on henkilökohtaisia ongelmia, ja haluaa omaa rauhaa. esim. joku läheinen kuollut tms. ei silloin jaksa kauheasti muita miettiä.

Ja tuohan minua juuri huolettaakin, että jotain on sattunut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on vähän eri kaveripiirit, joten minulla ei ole varmaan kenenkään hänen kaverinsa puhelinnumeroa. Oven taakse ei oikein voi mennä, sillä hän asuu niin kaukana, samoin vanhempansa.

ap

Eiväthän se pelkän sun ilmoituksen perusteella mitään voi tehdä, mutta jospa esim. vanhemmat ja poikaystäväkin oisivat tehneet katoamisilmoituksen?

Toivottavasti sinulla kaikki ok. Olen ihmetellyt, kun et vastaa, vaikka soitan, tekstaan tai meilaan. Kouluhommat ei ole päälimmäisenä mielessä minullakaan, mutta pakko olisi saada tehtyä. Ole kiltti ja postita muistitikku minulle osoitteeseen...... (vai kuinka paljon siinä on asiaa? voisiko sisältöä meilata? Anyway.)

Kiitos ja ollaan yhteyksissä,

XXX

en nyt lähtisi poliisille tässä vaiheessa soittelemaan. mieluummin kyselisin kavereilta tai kävisin hänen luonaan.

ettekö näe koulussa, jos opiskelutovereita olette?

voi myös olla että hänellä on henkilökohtaisia ongelmia, ja haluaa omaa rauhaa. esim. joku läheinen kuollut tms. ei silloin jaksa kauheasti muita miettiä.

tai sit on kadottanut tai hajottanut puhelimensa.

hienoa silti että välität kaveristasi. toivottavasti saat yhteyden jotain kautta.

Kysy koululta, ono siellä kuultu mitään, selitä tuo yhteinen koulutyö ja muistitikku. Etsi käsiisi sen vanhemmat, jos yhtään tiedät heistä mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat