Vierailija

Kommentit (17)

Kuinka paljon menee työaikaa siihen kippojen keräilyyn tms! Olin itse juuri sairaalassa potilaana ja toivoisin että jatkossakin henkilökunta keskittyy potilaiden hoitoon ja unohtaa ne kippojen pesut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisäksi on epähygieenistä, kun ei niitä voi pestä yhtä kunnolla kuin moneen kertaan käytettävää tuotetta.

Olen aina luullut niitä todellakin kertakäyttöisiksi. Yök kierrätykselle. (Ei-sh)

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka paljon menee työaikaa siihen kippojen keräilyyn tms! Olin itse juuri sairaalassa potilaana ja toivoisin että jatkossakin henkilökunta keskittyy potilaiden hoitoon ja unohtaa ne kippojen pesut.

Eli sen takia pitäisi pyrkiä käyttämään tuotteet loppuun eikä heittää kaikkea pois.

Ei kai noita kuppeja tarvitse pestä kovin tarkkaan, niissähän on vain pillerit. Nimittäin jos tuollaista muovikippoa aletaan pesemään kuumalla vedellä ja aineilla, niin äkkiä se ekologisuus menee miinukselle!

Johtotasolta tuli käsky pestä myös pillejä, mutta siihen ei suostuttu. Tästä on jonkun aikaa, joten en mene sanomaan varmaksi onko käytäntö edelleen sama.

Yhdessä vanhainkodissa on minikoidut kupit asiakkailla, joihin heidän lääkkeet jaetaan, kuppeja käytetään niin kauan kuinne vaan kestävät ja sit heitetään pois.

Älytöntä tuhlausta on sekin jos joka burana pilleri jaetaan omaan kuppiin ja sit heitetään roskiin. Mielummin sit jotain ekologisempaa käyttöön.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat