Vierailija

salli mun nauraa. Mistäs revitään ne hoitajat, jotka sinne lapsiperheisiin tulevat ???

Itse olen vanhusten kotihoidossa ja jatkuvasta työntekijäpulasta kärsitään ! Töitä tehdään 24h vajaamiehityksellä, kun ei yksinkertaisesti ole niitä hoitajia missään.

Helppoa se on niin kauheasti kannattaa ja mielistellä lapsiperheitä, mutta kun aletaan puhumaan uusien hoitajien palkkaamisesta, saati sitten palkkojen nostamisesta, niin kaikki paskanjauhajat katoavat kuin pieru saharaan !

Kommentit (4)

olen silloin tällöin tehnyt 7-21 päiviä, kun joku on sairastunut ja ketään ei saada tilalle.

Lisäksi moneen kertaan olen tehnyt ylimääräisiä viikonloppuja samasta syystä.

Näistä ei mitään ylityökorvauksia todellakaan makseta, vaan samaa palkkaa kuin muulloinkin.

Ja ihan arkipäivää on se, että töissä pitäisi olla esimerkiksi 10 henkilöä, niin pari voi olla sairaana ja joku jossain koulutuksessa jne. Niin voi joutua tekemään vaikkapa 5-6 hengen voimin kaikki työt. Työmäärähän ei koskaan laske mihinkään, vaan samat hommat on tehtävä vaikka olisi vain yksi hoitaja töissä.

Siellä sitten juostaan haukkuja kuuntelemassa.. "miksi taas näin myöhään tullaan, miksi olet noin vähän aikaa.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta se mitä he sanovat ovat toisaalta hyviä ajatuksia, ajatukset tulevat ideoikisi ja idat jutuiksi.

Se mitä yksi yksittäinen politikko, oli se sitten arkadianmäellä tai jossain muualla. "ehdottaa" tai pitää omana juttunaan on aina henkilökohtainen. Se toteutuuko se ikinä on taas koko porukan päätös, riittääkö rahat kannattaako pitkällä tähtäimellä jne..

Ehdotuksia voi aina laitta ja omia ideoita, mutta toteutuuko ne se on taas jo eri juttu, koska kukaanhan ei edes eduskunnassa päätä mitään yksin.. siksi Suomi on demokraattinen maa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat