Vierailija

Tapasin jokin aika sitten miehen, pitkä, hyväpeppuinen =P suht kivannäköinen ja mukavalta vaikuttava tyyppi. Ollaan joka päivä yhteydessä monta kertaa, viestein ja puheluin.

Välillä hän on niin ihana ja suloinen, saattaa laittaa viestiä kesken päivän että on vähän ikävä. Toisinaan taas tuntuu ettei ole kiinnostunut minusta, vaan työntää pois. Esim. osoittaa pientä mustasukkaisuutta mua kohtaan, mutta itse sanoi mulle ettei kannata olla hänestä mustasukkainen kun tapaamisesta on niin vähän aikaa, ensin pitää tutustua kunnolla.

Sanoo myös ettei oikein tiedä mitä ajatella minusta /meistä kun minun erostani on niin lyhyt aika ja asioita on varmasti vielä selviteltävä useasti. Itse on kuitenkin exäänsä yhteydessä joka ainoa päivä puhelimella, kun pitää kuulemma yhteisten lasten asioita hoitaa. Olenkin miettinyt että onko heillä edelleen tunteita toisiaan kohtaan, mutta miksi siinä tapauksessa on muuttanut alunperinkään pois (on ollut miehen päätös erota)? Ja ovat olleet vuoden erossa.

Mitä ihmettä mä teen ton miehen kanssa? Ymmärrän kyllä jos haluaa miettiä asioita varman päälle, mutta miksi tuntuu että joka päivä tuulee eri suunnasta. Aivan kuin ei osaisi päättää että kiinnostaako vai ei yhtään. Itse olen sitä mieltä että kyllä sitä aika pian tietää tykkääkö vai ei. Kokonaan toinen asia on, missä vaiheessa sitä tulee esitellyksi lapsille tai muulle suvulle. Siinä en haluaisi itsekään pitää kiirettä...

Onko kellään kokemusta tälläisesta kuumaa-kylmää- tyypistä? Miten toimit tapauksessa? Miten juttu kehittyi? Mietinkin että pitäisikö minun luovuttaa kokonaan vai antaa hälle vähän tilaa miettiä, olla ottamatta yhteyttä vähään aikaan, vai mitä tekisin???

Kommentit (9)

kesämies tai laastarimies. Enää ei valitettavasti taida onnistua, menin lankeamaan vähän loveen, niin sanoakseni. En halua särkeä sydäntäni taas, joten siinä tapauksessa homma on ohi, jos ei miehellä peli pian muutu.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yhden ainoan kerran on perunut tapaamisen kuukauden aikana. Lisäksi jos hänellä on jonnekin meno, tulee tapaamaan mua leikkikentälle vaikka 10minuutin ajaksi että " ehditään nähdä edes vähän aikaa" .

Ihmettelen myös jos on epävarma mun tunteista, olen niistä aika usein puhunut hänelle. Pikemminkin tuntuu että haluaa jotenkin varoittaa ja jarrutella mun suurempaa rakastumista häneen.

En tiedä, nyt kun tässä on miettiny, niin tuntuu että nakkaanko kuikkaan koko tyypin. Eihän tollasta pelleilyä jaksa kukaan järkevä.

Mä mietin tota myös mutta miksi silloin hän laittaa heti aamusta mulle viestiä tai ottaa yhteyttä ja kysyy mitä teen ja haluaa mukaan. Näin tapahtuu joka päivä, monta kertaa päivässä, eikä vain silloin tällöin. Muuten on aika tiivisti mukana joka päivässä, mutta kun kysyy mitä ajattelee tai tuntee, niin sitten kiertelee ja kaartelee. Argh, turhauttaa...

Vai onko vain niin kieroutunut ihminen???

AP

Muistaks Jonnan biisin... yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan, mut mä pidän paikkaa...

ELi mies ei ihan ole retkussa sinuun täysin, mutta pitää sinua varalla kunnes parempaa ilmaantuu näköpiiriin.

Voithan itsekin ottaa tyypin ihan välipalaksi tai pitää hetken huvina. Ei aina tarvi ajatella että tässäpä on mies loppuelämäksi. Nyt on kesä, nauti kun voit ja sinulle sopii!!!

Itse olen kotiäitinä ja nätisti naimisissa, mutta sinkkuelämä mullakin takana =)

sitten peruu iltapäivällä tai viime tipassa menon/tapaamisen? Pitää varalla ja kierrättää useita naisia saman aikaisesti mukaanlukien ex:änsä

epävarma sinun tunteistasi häntä kohtaan ja ottaa etäisyyttä kun tuntee itsensä epävarmaksi. Oletko kertonut hänelle mitä tunnet häntä kohtaan? Jotkut ihmiset tarvitsevat sitä vakuuttelua liiaksikin mikä on todella rasittavaakin..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat